BasBQ
Beef en Steak

WiFi Thermometer

dat doet die gewoon bij mij :)

Van heel dat beta gedoe merk ik eigenlijk niets, als ik een probleem heb meld ik dat via mail aan hen maar van hen uit is er weinig vraag.
Ze reageren wel altijd snel op de mailtjes.

Een functie die ik nog mis is de temp zien zonder dat de app open is, widget of in de meldingen zou handig zijn.

Wel ja, ik gebruik ook de nieuwe app (de oude is al gedesactiveerd dacht ik? ) en deze doet het goed. Soms een conversieprobleem tussen graden C en F maar dat geraakt wel opgelost. Het alarm kan ik ook op afstand afzetten via de app. Al zit er wel een vertraging op van enkele seconden vs direct op het toestel op een knop duwen. Je kan het volume ook gewoon wat lager zetten als de buren het gepiep niet appreciëren ;-)
 
Hallo, ik zag dit draadje, ik heb ook gelijk besteld met billows. Ik kom uit op totaal 45% verschil tov de nederlandse prijs.

Dank jullie voor de tip.
 
Laatst bewerkt:
Wel ja, ik gebruik ook de nieuwe app (de oude is al gedesactiveerd dacht ik? ) en deze doet het goed. Soms een conversieprobleem tussen graden C en F maar dat geraakt wel opgelost. Het alarm kan ik ook op afstand afzetten via de app. Al zit er wel een vertraging op van enkele seconden vs direct op het toestel op een knop duwen. Je kan het volume ook gewoon wat lager zetten als de buren het gepiep niet appreciëren ;-)

idd, zit dikwijls een kleine vertraging op.
Het geluid kan je ook volledig uitzetten maar dan geeft hij bij mij nog 1 piep.

Wel bizar dat al dan niet beta verhaal, bij mij staat die gewoon nog als beta in de play store.

Welke versie hebben jullie momenteel?
Ik zit op 0.0.82+82
(kan je vinden door links bovenaan op de 3 streepjes te klikken en dan "about")
 
Ik heb 0.0.81+81 op mijn iphone

Over het uitzetten van het alarm via de app, hoe reset je die? Ik krijg namelijk netjes een melding in mijn app, en die zet ik uit. Maar dan gebeurd er niks op de signal. Moet ik dan nog meer doen? Kan het zijn dat dit een iphone feature is?
 
Ik heb 0.0.81+81 op mijn iphone

Over het uitzetten van het alarm via de app, hoe reset je die? Ik krijg namelijk netjes een melding in mijn app, en die zet ik uit. Maar dan gebeurd er niks op de signal. Moet ik dan nog meer doen? Kan het zijn dat dit een iphone feature is?
Ik gebruik android, en zit aan versie 0.82. Wanneer het alarm gaat piept het toestel, en komt er een melding op mijn telefoon. Als ik deze melding sluit stopt ook het alarm, maar dus wel met enkele seconden ertussen.
 
Ik heb 0.0.81+81 op mijn iphone

Over het uitzetten van het alarm via de app, hoe reset je die? Ik krijg namelijk netjes een melding in mijn app, en die zet ik uit. Maar dan gebeurd er niks op de signal. Moet ik dan nog meer doen? Kan het zijn dat dit een iphone feature is?

ik gebruik Android, daar klik ik op de melding en de tuutter stopt.
Best een mailtje sturen naar hen, meestal komt er heel snel reactie op (rekening houdende met het uurverschil).
 
Ik gebruik de nieuwe app all. Die was gewoon beschikbaar in de app store.

@Stijn aangezien jij bij de beta testers hoort, kan jij ook feature requests indienen toevallig? Of krijg jij een overzicht van wat ze van plan zijn?
Een groot gemis is dat je niet het alarm kan resetten op je signals vanuit de app. Zou heel fijn zijn voor mij (en mijn buren) als ik die gewoon op afstand kon resetten ;)
De mijne heeft dit inderdaad ook, ik zet meestal het geluid op de signals uit zodat het alarm daar niet op afgaat.
Zal de volgende keer is proberen wat meer geduld te hebben misschien zit er idd een vertraging op.

dat doet die gewoon bij mij :)

Van heel dat beta gedoe merk ik eigenlijk niets, als ik een probleem heb meld ik dat via mail aan hen maar van hen uit is er weinig vraag.
Ze reageren wel altijd snel op de mailtjes.

Een functie die ik nog mis is de temp zien zonder dat de app open is, widget of in de meldingen zou handig zijn.
Jup dit mis ik ook. bij de oude app bleef dit dus wel in de meldingen in beeld staan, beetje vreemd dat dat nu weg is.
 
De mijne heeft dit inderdaad ook, ik zet meestal het geluid op de signals uit zodat het alarm daar niet op afgaat.
Zal de volgende keer is proberen wat meer geduld te hebben misschien zit er idd een vertraging op.


Jup dit mis ik ook. bij de oude app bleef dit dus wel in de meldingen in beeld staan, beetje vreemd dat dat nu weg is.
Welke versie gebruik jij? En is het een Android of ios?
 
dan zal dat het beta gedoe zijn, dat ik een versie "voor" loop.

dat conversieprobleem van C en F heb ik bijvoorbeeld niet meer, dat ik had hen een maand geleden ongeveer gemeld.
 
Eventjes hier bij zetten. Zie net verschijnen op Instagram dat op 15/09 grote kortingen zijn op Inkbird voor hun 10 jarig bestaan in NL.
Dus wie er eentje overweegt, zeker even kijken dan. Op hun FB pagina staat het ook en daar wordt verwezen naar de NL amazon pagina.
 
Terug
Bovenaan Onderaan