BasBQ
Beef en Steak

Wie heeft er interesse in een kant en klare Heatermeter?

Ik zit er aan te denken om de standaard blauwe web interface the vervangen voor mijn eigen interface.

Standaard blauw;
heatermeterbbqcontrol20.png


De mijne;
HeaterMeter4.jpg


Ik zou ook een zwarte versie van de standaard interface kunnen maken.

Wat vinden jullie er van?
 
ik vind die van jou wel erg mooi
 
Ik heb het helemaal gehad met de eBay Chinezen, de nieuwe zending wifi sticks is ook alweer fout gegaan! X(

Ik ga nu bij een Nederlandse webshop andere wifisticks bestellen, maar die zijn wel een stukje duurder. Hierdoor blijft er helaas geen budget meer over voor de verzending van de heatermeters, dus ik zal jullie hiervoor ?6,75 in rekening moeten brengen. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben, maar anders zijn we zo weer een maand verder voordat ik andere sticks heb en er is geen enkele garantie dat het dan de goede zullen zijn. Voor de mensen die geen wifi stick besteld hebben veranderd er niets.

Eventueel kunnen we wel met distributiepunten gaan werken als dat een beetje uitkomt.


Er is ook goed nieuws: Ik ga pas donderdag weg en de printjes worden vandaag afgeleverd, dus ik denk dat ik de heatermeters klaar kan hebben voordat ik op reis ga.
 
Ik vind het prima, zijn die Chinese wifisticks niet alsnog te gebruiken, of luistert dat echt heel nauw?

Het zou super zijn als je er komende week tijd voor hebt, ik kan niet wachten :)
 
Die Chinese wifi sticks die geleverd zijn hebben de verkeerde chipset, helaas kan de HM met maar een chipset overweg dus zijn deze ook niet bruikbaar. Ik ga ze terugsturen en een refund vragen. Mocht dat niet lukken dat gaat het via paypal.
 
is dat niet aan te passen in de Raspberry pi dan ?
of verloopt de wifi via de hm en niet via rasp ?
 
De RPI draait een aangepaste versie van OpenWRT, de maker van de HM software heeft daar met veel moeite een driver voor de realtek 8192cu chipset aan toe gevoegd, mijn kennis van Linux en OpenWRT reikt niet zover dat ik drivers kan toevoegen.
 
BertM zei:
ReneR zei:
Commissioning Engineer, die titel kreeg ik ook ooit tijdens een stage in Saudi-Arabie
Mag ook service engineer zijn hoor, Rene.
Maar is in mijn vak toch wat anders.
Ben dan wel benieuwd wat voor een stage dat was...

Niks spannends hoor, was een stage voor mijn MTS opleiding en liep via Helassi-Stork.
Hoewel, voor een blaag van 17 is Saudi-Arabie best wel "de andere kant van de wereld" en was ik de eerste stagiaire die ?berhaupt in het buitenland zijn stage liep.
En het werk, de Koreanen aansturen in het monteren van de apparatuur en vervolgens na getest te hebben het opleveren aan de opdrachtgever.
Het was een compleet ziekenhuis project, midden in de woestijn.
Gelukkig heb ik samen met een collega daar ook de technische installatie voor het zwembad kunnen opleveren, dat had namelijk een prioriteit onder de Europese collega's......
 
Printjes !!!!!

printjes2.jpg


Ze zien er erg goed uit, de afwerking is mooier dan die van OSHPark

printjes.jpg


It's alive ! De eerste is al klaar!

deeerste.jpg
 
gaaf Piet, dat lijkt de mijne wel  :p
 
Ook ik vind jouw versie van de web interface mooier Piet.  B-)
Is dit in een later stadium eventueel zelf ook nog te verpersonaliseren ?

Grappig dat je de langzaamste versie als eerste gemaakt hebt  ;)
(je kan beter op de langzame oefenen, voor het echte werk begint)
Geweldig bezig Piet. 

animaatjes-applaus-32566.gif


Mac
 
Het montage proces is in volle gang met behulp van een "puberende dropharing" genaamd Quinn.




Sorry voor de slechte kwaliteit foto's maar, ik mag van Quinn nooit foto's maken van hem.
 
Jong geleerd is oud gedaan toch, die goeie ouwe kinderarbeid  ;)

O ja, die verzendkosten zijn prima hoor, daar wordt het plezier straks niet minder van  :)

Mac

 
Je hebt in ieder geval niet overbodig ge?nvesteerd in werkkleding =)) =))

Ik ga ook voor jouw webversie, ik heb bij Red Fox gezien dat je daar ook je logo op kunt zetten.

Wat betreft de verzendkosten, maakt me niets uit ik ben al meer dan happy dat jij dit doet.
 
Verzendkosten zijn helemaal prima, geen enkel probleem, ik vind de zwarte interface het mooist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan