Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, die zijn al weggesneden door ThemeatLovers. Ik heb erg weining getrimmed, enkel ronde kanten gesneden, en wat vlies verwijderd. Zou jij eenlekbak met water, of zonder water eronder zetten? Met water beschermt toch ook tegen verbranding, want dan verdampt het water en dat koelt de rub wat af, wat dan weer beschermt tegen verbranding?Ik zou het niet doen, is naar mijn zin al te kaal getrimd.
Zitten er nog harde stukken vet op?
Idd een Angus van het spaanse Rund:Mooi stukje vlees! Maar een Iberico Angus? Bedoel je niet een Black Angus brisket, ik heb mijzelf er nooit heel erg in verdiept maar voor zover ik weet is Iberico varkensvlees, en Angus rundervlees.
Leuk project zo! Ben benieuwd morgenIdd een Angus van het spaanse Rund: Bekijk bijlage 56878
Ik weet niet hoe je erbij komt maar ik gebruik geen water in mijn lekbak hoor. Er gaat energie in het verdampen zitten en dat is in een kamado niet nodig.Nog een vraag: Tijdens de eerste garing moet er dan een lekbak met water, of zonder water in de lekbak? Noskos doet het wel, op Ralphsbbtube geen water in de lekbak. ?????, wat is nu beter?
Ik heb me vergist Dennis, sorry.Ik weet niet hoe je erbij komt maar ik gebruik geen water in mijn lekbak hoor. Er gaat energie in het verdampen zitten en dat is in een kamado niet nodig.
Als je het in een Weber maakt dan helpt het met het constant houden van de temperatuur.