Beef en Steak

Who doesnt like a nice rack?

A3N

Kooltjesharker
Streng ribs tevoorschijn gehaald. De bevleesing links lijkt wat te wensen over te laten, misschien wordt het rack niet zo nice 😁. Hoeft het verder niet minder om te smaken natuurlijk. De risico’s van online kopen zullen we maar zeggen. Maargoed, aan de slag!
IMG_7078.jpeg

Uiteraard even ontvliest. Gemakkelijk rubje gemaakt van spg en gerookt paprikapoeder. Als binder Kewpie mayonaise gebruikt. Garing vandaag volgens de 321 methode.
IMG_7079.jpeg

Natuurlijk even het verplichte bewijsstuk🙂. Tegen de twee uur onderweg.
IMG_7080.jpeg

Na drie uur roken met hickory inpaktijd. Beetje ongelukkige foto in m’n eigen schaduw, maar achterin zie je dat m’n vermoeden juist was. Ruikt verder lekker en de bark is stevig. Ingesmeerd met bbq saus, Sweet Baby Rays. Een keer mee besteld om aan het orderbedrag te komen, smaakt goed! Samen met roomboter in alufolie terug de smoker in.
IMG_7082.jpeg

Uur en drie kwartier later open gemaakt. Klaar is klaar nl. Nogmaals ingesmeerd met saus en nog voor een half uur terug de smoker in. Vervolgens een kwartier laten rusten alvorens aanvallen.
IMG_7086.jpeg

IMG_7085.jpeg

IMG_7088.jpeg

Al met al laat het cosmetisch wat te wensen over, maar het resultaat is smakelijk. De botten trek je schoon uit het vlees, ja ik eet ribs het liefst met bestek 🫢.

Al met al laat het cosmetisch wat te wensen over, maar het resultaat is smakelijk. De botten trek je schoon uit het vlees, ja ik eet ribs het liefst met bestek 🫢.
Dat cosmetische mag toch geen euvel zijn als het goed heeft gesmaakt ? Een lekkere rib hoeft niet perfect uit te zien🤗

Haha wat ben jij voor een culinaire barbar A3N, ribs eten met bestek 🤣 ( je bent niet de enige die ik kan die ze met bestek eet )

Mooi bolle kop in beeld erbij ook! ;) Of bedoelde je dat niet met cosmetisch?

• Leuk
Waarderingen: A3N
Dat cosmetische mag toch geen euvel zijn als het goed heeft gesmaakt ? Een lekkere rib hoeft niet perfect uit te zien🤗

Haha wat ben jij voor een culinaire barbar A3N, ribs eten met bestek 🤣 ( je bent niet de enige die ik kan die ze met bestek eet )
O nee, zeker niet, was lekker eten! Het is alleen bijzonder dat als je in een week +-60kg ribs gedaan hebt en dan doe je er thuis eentje en dan is het net zo’n Frankensteintje 😅.
Die ribben zien er smakelijk uit.
Daar heb ik geen bestek voor nodig🤣
Mn broodje kaas eet ik rustig nog met bestek. Voor een hamburger maak ik een uitzondering. Ik heb op een evenement met 750 ish personen ribs wel eens iemand gehad die om bestek kwam vragen. Nu ik dit typ klinkt één op 750 eigenlijk niet best, maargoed 🫠.
Cosmetisch niks mis mee, anders kom ik h graag halen.
Is al op! “Gaat toch kapot in je maag” zegt mn moeder altijd.
Mooi bolle kop in beeld erbij ook! ;) Of bedoelde je dat niet met cosmetisch?
Krijg je met een kale kop! 🙃

Laatst bewerkt:
O nee, zeker niet, was lekker eten! Het is alleen bijzonder dat als je in een week +-60kg ribs gedaan hebt en dan doe je er thuis eentje en dan is het net zo’n Frankensteintje 😅
zoiets zeg maar ? 🤣

IMG_2158.png

• Haha
Waarderingen: A3N
Terug
Bovenaan Onderaan