BasBQ
Beef en Steak

WGA maiden run met Danny's sateh

 
 
 
 
 

structor

BBQ Junkie
Berichten
6.708
Vandaag mijn nieuwe speeltje ingewijd met satehtjes van Danny. Deze stonden al een tijdje op de todo lijst en dit recept was uitermate geschikt om mijn WGA wat minder te laten glimmen. Ik kon ook meteen mijn nieuwe spiesjes die ik van mijn dochter had gekregen proberen!

20130622-_MG_8924.jpg


Bijna klaar:
20130622-_MG_8928.jpg


De sateehtjes zijn een blijvertje! Voor wat betreft de WGA de volgende keer gooi ik wel iets meer kolen in de WGA ik had er nu maar 12 in en dat vond ik een beetje langzaam gaan.

De satehtjes zijn aangevuld met nasi en de sateh-saus van Dominique maar dat is niet gebeurd ;)
 
Stokkies zien er goed uit en de WGA is een fijn ding.
 
Lekker sateh, nasi en pindasauce! Als het maar gesmaakt heeft, dat is het belangrijkste ;)
 
Hele lekkere snack zomaar even tussendoor. Handige BBQ trouwens die wga.

Veel plezier ermee.
 
Lekkerrrrrrrrr
 
Lekker, en die WGA, fantastisch apparaat
 
Jammie!! Ziet er goed uit.
En hoewel deze regelmatig ook hier van de Q afkomen, mag je me voor goede sateh nog steeds wakker maken :)
 
Lekker ik vind ze mooi van kleur hou niet van heel donkere sat?'.
 
lekker hoor, de sate's van Danny zijn zeker goed, en prima te doen op de WGA
 
structor zei:
De sateehtjes zijn een blijvertje! Voor wat betreft de WGA de volgende keer gooi ik wel iets meer kolen in de WGA ik had er nu maar 12 in en dat vond ik een beetje langzaam gaan.
Ik gebruik 18-20 ecobrasa's per keer op de WGA  ;)
 
RedFox zei:
structor zei:
De sateehtjes zijn een blijvertje! Voor wat betreft de WGA de volgende keer gooi ik wel iets meer kolen in de WGA ik had er nu maar 12 in en dat vond ik een beetje langzaam gaan.
Ik gebruik 18-20 ecobrasa's per keer op de WGA  ;)
Mooi dan wordt dat ook mijn startpunt.
 
ooh heerlijk joh!
 
Ziet er prima uit Emiel, die wordt vast vaker gebruikt in de toekomst!
 
Lekker Emiel, zie dat je de alufolie tip hebt gebruikt. Scheelt meteen een hoop rommel.
 
Heelijk gerecht op een mooie machine!
 
Dat was het zeker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan