BasBQ
Beef en Steak

WGA luchtschuif mod.

 

Smokie.

Pitmaster
Berichten
602
De Weber WGA wordt hier regelmatig naar alle tevredenheid gebruikt. Er is één uitzondering en dat zijn de luchtschuiven die ikzelf lastig te regelen vind, met name als de BBQ warm is. Ik heb de WGA, die verder standaard is, voorzien van een set alternatieve luchtschuiven die gemaakt zijn door een mede hobby bbq’en. Degelijke RVS kwaliteit en soepel regelbaar.

IMG_1504.jpeg


IMG_1503.jpeg
 
Die zien er inderdaad wat gebruiksvriendelijker uit. Het is met de standaard luchtschuiven altijd wat gokken hoeveel ze net openstaan.
 
Ik zag ze laatst ook op MP. Is het wat? Want ze laten natuurlijk minder lucht door dan de standaard schuiven.
 
Die zien er inderdaad wat gebruiksvriendelijker uit. Het is met de standaard luchtschuiven altijd wat gokken hoeveel ze net openstaan.
Ik vind de originele met name erg lastig verstelbaar, ze klemmen vaak en daar was ik na een jaar klooien wel klaar mee.
 
Ik zag ze laatst ook op MP. Is het wat? Want ze laten natuurlijk minder lucht door dan de standaard schuiven.
Ze zijn zeer netjes gemaakt en van stevig RVS. Over de luchtdoorlaat maak ik me geen zorgen, vaak was ik met de originele schuiven wel een tijdje bezig om de veel te hoge aanvangstemperatuur te knijpen tot een redelijk bruikbare temperatuur. Meestal had ik de originele schuiven ver dicht tot half open.
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Mooie aanpassing.
 
Mooi idee , vind zelf de originele ook onhandig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan