Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reubster zei:ik heb deze ook een keer gekocht, en was niet enthousiast.. normaal heb ik altijd Weber briketten maar met de kokosbriketten kreeg ik de bbq niet goed op temperatuur en ze gingen naar mijn idee heel snel op. er ligt dus nu een half gebruikte zak in de schuur waar ik niks mee doe...
gelijk weer verder gegaan met de briketten van Weber..
kalerolf zei:Geen problemen met de Welkoop cocos..
Blijven langdurig en constant branden, enige nadeel is dat die zakken te snel op zijn. (Of zou ik te vaak bbq-en. )![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Zeg ook niet dat het de beste of slechtste zijn, maar voor die prijs kan je best een goede stabiele temp krijgen. Laatst nog een pullpork sessie met de welkoop cocosbriketten gedaan. Gewoon de hele sessie stabiele temp.. het kan gewoon..boers101 zei:kalerolf zei:Geen problemen met de Welkoop cocos..
Blijven langdurig en constant branden, enige nadeel is dat die zakken te snel op zijn. (Of zou ik te vaak bbq-en. )![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Begrijp me goed, nog wel veel mindere briketten gehad hoor! Je moet af en toe ook even wat anders proberen![]()