BasBQ
Beef en Steak

Welke offset smoker

Voor dat geld wil ik wel rijden, hier in eindhoven en omgeving krijg ik het voor dat geld niet meer misschien gevonden
 
Koen zaagt enkel nat hout denk ik.
Renders in Meerhout misschien.
Ik bedoelde Coomans, Verbeek heeft het ook wellicht. Vraag zeker vooraf of er iets op voorraad is.
 
Koen zaagt enkel nat hout denk ik.
Renders in Meerhout misschien.
Ik bedoelde Coomans, Verbeek heeft het ook wellicht. Vraag zeker vooraf of er iets op voorraad is.

Ah ok, top! Voor dat geld wil ik ook wel een keer afzakken naar België

Hebben jullie wel eens Braai hout gebruikt in een offset? Ik zag het voorbij komen ergens, en vroeg me af of dat te doen is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zelf bouwen, naar eigen wens! Heb ik ook gedaan. Ik €300 kwijt aan materiaal. Hier en daar wat gekregen. En tja het verbruikt wat meer, maar daarvoor krijg je ook meer smaak, beleving en showpiece in de tuin voor terug.
Ik zou niet meer anders willen.
En als je het enigzins goed designed, is het een veelzijdig apparaat.
Die van jou is supermooie Ramon,zag m in een ander draadje.
Zou het zelf ook graag doen maar ben beperkt met ruimte,heb t wel over wogen en doe ik nog steeds,en als ik zo de prijzen zie voor een degelijke dan zou je het zeker bijna gaan doen
 
Nu heb ik een smoker gevonden die ik in de tuin mag zetten van de vrouw(215 cm smoker vond ze te groot).
Blijven er voor mij twee vragen over.

#kun je in het gaargedeelte ook normaal bbq,en?
#kun je op de firebox ook een pannetje opwarmen?
 
Dat is makkelijk, het is ja en ja ;)

In het gaat gedeelte gooi ik wel eens kolen om te grillen, of hout en een pizza oven erop. En op de vuurrode kun je Idd echt een pan zetten om op te warmen
 
Dat is makkelijk, het is ja en ja ;)

In het gaat gedeelte gooi ik wel eens kolen om te grillen, of hout en een pizza oven erop. En op de vuurrode kun je Idd echt een pan zetten om op te warmen
Nou fantastisch ! Dan ben ik een blij man 👍 en blijft de tuin nog beetje ruim ook voor dat ik tig verschillende hè
 
Nou fantastisch ! Dan ben ik een blij man 👍 en blijft de tuin nog beetje ruim ook voor dat ik tig verschillende hè
Als de tuin niet groot genoeg is om het naast elkaar te zetten, kan je ook nog altijd de hoogte ingaan en de bbq's gaan stapelen. :sneaky:

Maar ik kan mij ook voorstellen dat een offset niet thuis hoort in een tuintje als een postzegel.
 
Als de tuin niet groot genoeg is om het naast elkaar te zetten, kan je ook nog altijd de hoogte ingaan en de bbq's gaan stapelen. :sneaky:

Maar ik kan mij ook voorstellen dat een offset niet thuis hoort in een tuintje als een postzegel.

Het was een lastige onderhandeling maar Ik mag een smoker neerzetten met een Max lengte van 2m dus kom een eind
 
Goed bezig. Ik heb gisteren dezelfde onderhandelingen gevoerd Nette Lette is bestelt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leuk! Ik ga denk ik voor een witkamp,heeft de dingen die ik graag wil,ik moet alleen nog heel ff wachten van de vrouw
 
Misschien wordt het dan eens tijd om een offset smoker community op te zetten...
 
Misschien wordt het dan eens tijd om een offset smoker community op te zetten...

Geen slecht idee! Of een vast hoekje hier op het forum met wat categorieën. Weet niet wie daar over gaat?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
[mention]Ramon [/mention] wat voor soort hout gebruik je in jouw smoker?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dit is geen kamado forum hoor, hoewel het soms zo lijkt. Offsets passen er gewoon bij ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan