Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik zelf gietijzer op de 47cm en dat gaat ook goed hoor. Verder heb ik wel wat accessoires, maar niet van Weber, maar gewoon dingen als Ikea, Lidl, enz.Ik bedank jullie voor het advies ik ga eens even rond kijken voor een goede prijs.
Op de 57cm heb je ook nog wat ruimte voor een gietijzeren pannetje
Ja hoor, kost je alleen meer brandstof, maar stabiel lukt mij prima. Stabiliteit op mijn Weber vind ik vooral lastiger als het weer zelf ook minder stabiel is. Wel/geen zon op de ketel, windvlagen, dat soort dingen hebben wel wat invloed. Maar het blijft nog steeds prima te doen om (vrijwe)l alles wat je op een kamado kunt doen, ook op je Weber te doen.Nog een vraag.
Kun je de Weber ook goed op temperatuur houden al het buiten kouder is omdat er geen enkele isolatie aanwezig is.
Napoleon zou ik alleen kopen als je alleen maar wil grillen. Zeker dat laatste model is bijna niet te regelen.
De emaillelaag is (minieme) isolatie. Maar zoals anderen hebben gezegd: windvlagen, wel/geen zon op de barbecue, enzovoort, hebben wel invloed op de temperatuur. Hier bij mij lijkt de deksel van de 47cm niet helemaal goed meer te sluiten, dus dan ontsnapt er ook wel warmte via het deksel (wat wel jammer is).Nog een vraag.
Kun je de Weber ook goed op temperatuur houden al het buiten kouder is omdat er geen enkele isolatie aanwezig is.
Ja hoor. Dat lukt wel, maar het kost je wat meer briketten.Nog een vraag.