BasBQ
Beef en Steak

Welke kamado Inferno hornbach 499 Grill Guru Medium 399 ?

Nou vandaag kwam de aanbieding online deze gelijk besteld dus het is de grill guru medium van de ah geworden voor 399 is de beslissing snel gemaakt top deal nu wachten tot grill guru hem bezorgd.
 
Hier de bijbehorende link naar de aanbieding, Appie . Volgens mij wordt deze enkel geleverd met het onderstel en rvs rooster, dus geen hoes, platesetter e.d. ? Momenteel aan het twijfelen of ik 'm ook ga bestellen of niet...keuzes keuzes.
 
Toen ik mijn Q ging halen gelijk een hoes erbij genomen, omdat tie altijd buiten staat.
Had net iets langer mogen zijn zodat de “schoteltjes” waar de lagers in zitten dan beter bedekt zouden zijn. Kan nu water inkomen gok ik.
 
Hier de bijbehorende link naar de aanbieding, Appie . Volgens mij wordt deze enkel geleverd met het onderstel en rvs rooster, dus geen hoes, platesetter e.d. ? Momenteel aan het twijfelen of ik 'm ook ga bestellen of niet...keuzes keuzes.

Je kan hem altijd op mp kwijt ik denk dat je geen moeite zal ondervinden om een guru voor 400 te verkopen.
 
Daar heb je helemaal gelijk in. Wanneer moeder de vrouw het goedkeurt, gaat het denk ik toch de GG Large worden, die is 599e bij de Hornbach en komt met de nodige accesoires. Uiteindelijk is het een geringe meerprijs t.o.v de aanbieding bij de AH, na aanschaf van de accesoires, lijkt mij.
 
Ik verwacht dat de guru gewoon met alles erbij komt zoals zij hem ook verkopen je kan geen auto verkopen in een kale versie zonder interieur en de adviesprijs van 699 voor 399 verwacht ik toch alles erbij te zitten ze hebben samen die deal gemaakt grill guru en ah en op hun website staat nergens een kale versie te koop.
 
Ik zie net dat de Sligro een aantal kamado's van The Bastard in de aanbieding heeft. 800 euro voor de large. Maar compleet bij de Bastards is volgens mij een stuk minder compleet dan bij Grill Guru

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Ik verwacht dat de guru gewoon met alles erbij komt zoals zij hem ook verkopen je kan geen auto verkopen in een kale versie zonder interieur en de adviesprijs van 699 voor 399 verwacht ik toch alles erbij te zitten ze hebben samen die deal gemaakt grill guru en ah en op hun website staat nergens een kale versie te koop.

Hij komt wel als kaal model. Dus geen Plate setter etc. Er schijnt op sociaal media al een excuus uit te zijn gegaan vanuit grill guru over de slechte communicatie van ah.
 
Ja klopt ik had deze al besteld voordat grill guru had verteld dat ze ook kale modellen verkochten. Je bent verplicht als leverancier te vertellen welke modellen er bestaan ik ging er vannuit dat een guru van 699 voor 399 dezelfde accessoires heeft als die van 699 euro en die ze online verkopen ze hebben deze informatie te laat na de aanschaf pas medegedeeld.
 
Ja klopt ik had deze al besteld voordat grill guru had verteld dat ze ook kale modellen verkochten. Je bent verplicht als leverancier te vertellen welke modellen er bestaan ik ging er vannuit dat een guru van 699 voor 399 dezelfde accessoires heeft als die van 699 euro en die ze online verkopen ze hebben deze informatie te laat na de aanschaf pas medegedeeld.

Bij de AH-actie stond heel duidelijk dat hier geen platesetter, regenhoes of aspook bij geleverd zou worden. Dit stond/staat er wel bij:
  • Hoogwaardig vuurvast keramiek
  • RVS grillrooster Poeder coated frame op zwenkwielen waarvan twee met rem
  • 2 Handige uitklapbare tafelbladen van hardhout
  • 40 cm grilloppervlak
  • 20 jaar garantie
 
IMG_20200430_151331.jpg


Ik dacht wow deze medium is echt groot met 51cm breedt op de foto's tonen ze zo klein en small zelfs de foto's die ik heb gemaakt in het echt zijn ze echt groot schrok wel even van het formaat.
 

Bijlagen

  • IMG_20200430_150855.jpg
    IMG_20200430_150855.jpg
    145 KB · Weergaven: 302
Dit hebben ze later aangepast bij de ah dit stond er niet bij pas na een dag. Die tekst
 
Ik zie net dat de Sligro een aantal kamado's van The Bastard in de aanbieding heeft. 800 euro voor de large. Maar compleet bij de Bastards is volgens mij een stuk minder compleet dan bij Grill Guru

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

De prijs van €799,- is zonder BTW.
 
Terug
Bovenaan Onderaan