Ik heb inmiddels een paar dagen mijn Masterbuilt en moet hem nog wat leren vertrouwen. Omdat ik zelf hou van low en slow en lange sessies en nog een kadootje mag uitzoeken, denk ik dat het geen overbodige luxe is om toch direct een controller aan te schaffen, zeker ook omdat mijn thermometer kapot is, dus moet sowieso een nieuwe thermometer kopen.
Nu zijn hier vast al een aantal discussies over geweest, maar toch kan ik nergens een goede vergelijking vinden en het wel of niet nut hebben van een controller.
Er zijn er zoveel op de markt en het is lastig om een keuze te maken.. wel wil ik dus de temperatuur van de (grill)kamado en minimaal de kern temperatuur van een stuk vlees kunnen meten(maar ik geloof dat ze dat allemaal wel kunnen)
- Flame Boss 400/500
- Ikamand
- Thermapen signals + Bilows
- DigiQ
- Fireboard
- en nog meer
Heeft iemand tips?
Welk merks is goed en accuraat) Welke prijs kwaliteit is goed?
Thnx alvast!
Nu zijn hier vast al een aantal discussies over geweest, maar toch kan ik nergens een goede vergelijking vinden en het wel of niet nut hebben van een controller.
Er zijn er zoveel op de markt en het is lastig om een keuze te maken.. wel wil ik dus de temperatuur van de (grill)kamado en minimaal de kern temperatuur van een stuk vlees kunnen meten(maar ik geloof dat ze dat allemaal wel kunnen)
- Flame Boss 400/500
- Ikamand
- Thermapen signals + Bilows
- DigiQ
- Fireboard
- en nog meer
Heeft iemand tips?
Welk merks is goed en accuraat) Welke prijs kwaliteit is goed?
Thnx alvast!
Laatst bewerkt: