BasBQ
Beef en Steak

Welk startersboek?

Ik heb het vuur de baas laatst bij Beerepoot aangeschaft, zat nog een mooi houten snijplankje bij ook!. Heerlijk boek, leest lekker weg.
Heb je hier een site van? Ik zie alleen EP:Beerepoot…
 
Het vuur de baas kan je inderdaad allen in Haarlem in de winkel verkrijgen. Opsturen doen ze niet :mad:
nu maar onderstaande boek alvast gekocht en ontvangen. Geen idee of het een beginners boek is.
een boek meer of minder maakt ook niet uit.
082C1B57-01A1-4DD0-B9D5-860795FB9E6A.jpeg
 
Het vuur de baas kan je inderdaad allen in Haarlem in de winkel verkrijgen. Opsturen doen ze niet :mad:
nu maar onderstaande boek alvast gekocht en ontvangen. Geen idee of het een beginners boek is.
een boek meer of minder maakt ook niet uit.
Bekijk bijlage 26856
Ik heb vanochtend gebeld en kreeg helaas hetzelfde te horen. Haarlem is voor mij ook niet echt om de hoek. Hopelijk kan ik het boek binnenkort alsnog bemachtigen.

Het boek wat je nu hebt gekocht is ook zeer informatief :)
 
Ik heb maar een e-book van het boek van Noskos gekocht. Haarlem ligt helaas niet om de hoek. Zou nog wel graag een hard copy willen.
 
Ik heb maar een e-book van het boek van Noskos gekocht. Haarlem ligt helaas niet om de hoek. Zou nog wel graag een hard copy willen.
Maak even een VRAAG advertentie aan in de marktplaats hier. Zoals je weet was je net te laat bij mij 😔
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Het vuur de baas kan je inderdaad allen in Haarlem in de winkel verkrijgen. Opsturen doen ze niet :mad:
nu maar onderstaande boek alvast gekocht en ontvangen. Geen idee of het een beginners boek is.
een boek meer of minder maakt ook niet uit.
Bekijk bijlage 26856

Ik heb dit boek ook gekocht en ben er blij mee, staan ook veel recepten voor de verschillende technieken in


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ook ik ben op zoek naar een beginnersboek voor de kamado maar dan op papier, zit dagelijks al teveel achter de computerschermen.
Wat raden jullie aan, de volgende boeken heb ik kunnen vinden wat mij voor beginners lijkt:
  • Het ultieme kamadoboek geschreven door Zowie Tak
  • Hete kolen compleet van Jeroen Hazebroek en Leonard Elenbaas
  • We Can BBQ Too van The bastaard
Of zijn er betere.
 
Het vuur de baas kan je inderdaad allen in Haarlem in de winkel verkrijgen. Opsturen doen ze niet :mad:
nu maar onderstaande boek alvast gekocht en ontvangen. Geen idee of het een beginners boek is.
een boek meer of minder maakt ook niet uit.
Bekijk bijlage 26856
Ik had dit boek al gekocht in afwachting van de levering van de KJ. Ik cremeerde enkel vleesjes op de gas bbq en kende niet veel van koken. Heb ‘m heel grondig gelezen en in principe staat daar alles in wat je in eerste instantie zou moeten weten. dat boek heeft me echt wel op weg geholpen en samen met dit forum en Noskos zijn site, denk ik wel dat ik heel goed bezig ben. Vooral omdat zowat mijn complete vriendenlijst op Facebook bij regelmaat hints geeft om hen eens uit te nodigen :ROFLMAO:
 
Ook ik ben op zoek naar een beginnersboek voor de kamado maar dan op papier, zit dagelijks al teveel achter de computerschermen.
Wat raden jullie aan, de volgende boeken heb ik kunnen vinden wat mij voor beginners lijkt:
  • Het ultieme kamadoboek geschreven door Zowie Tak
  • Hete kolen compleet van Jeroen Hazebroek en Leonard Elenbaas
  • We Can BBQ Too van The bastaard
Of zijn er betere.

Die laatste 2 heb ik. Die laatste onlangs met vaderdag gekregen, maar nog niet veel in gekeken. Zijn enkel recepten. uitleg per recept telkens kort, maar alles staat er wel in.
 
  • Leuk
Waarderingen: M&M
Die laatste 2 heb ik. Die laatste onlangs met vaderdag gekregen, maar nog niet veel in gekeken. Zijn enkel recepten. uitleg per recept telkens kort, maar alles staat er wel in.
Ik denk dat ik Hete kolen compleet ga bestellen.
 
Goed dat ik gisteren het boek hete kolen compleet bij Boekhandel Hilarius broekhuis heb opgehaald. Regen, F1 die in t water valt, maar wel een goed boek om als kamado beginner mee door te komen op deze regenachtige zondag.
Had gisteren al een beenhammetje klaargemaakt dus straks misschien na de F1 als die al van start gaat een beenhammetje low en Slow uitproberen met tips van het boek.
 
Even dit draadje uit het slop trekken. Heeft het zin om zowel "Het vuur de baas" als "Hete kolen" te kopen of is één van de twee genoeg om de vliegende start als beginner te maken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan