Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt, het vuur de baas valt normaal vandaag nog in de bus.
Bram
Inderdaad een heel fijn boek. Must have wat mij betreftMet Het Vuur de Baas heb ik echt een vliegende start kunnen maken.
Binnen een paar sessies draai je je hand niet om voor een lekkere beer can chicken of 3-2-1 ribs.
Veel plezier ermee
Sent from my GM1913 using Tapatalk
Smokey Goodness zou ik je ook kunnen aanraden deel 1 is voor mij het beste van de reeks de rest zijn recepten en ervaring op verschillende plaatsenVandaag dit boek uitgelezen, zeer intressant met veel nuttige info! Zeker een goed boek voor beginners! En nog mooi gesigneerd ook door Dennis himself
Het vuur de baas is een "universeel" starters boek het haakt in op de techniek van het bbq-en in het algemeen.Ik haak heel even in...
@noskos,
Is jouw boek gericht op het gebruik van een kamado of voor bijna alle bbq's geschikt? Ik heb het boek 'Hete Kolen' besteld en wellicht is dit ook een goede toevoeging.
Het vuur de baas is een "universeel" starters boek het haakt in op de techniek van het bbq-en in het algemeen.
Denk dat je met universeel starters boek het boek tekort doet.Het vuur de baas is een "universeel" starters boek het haakt in op de techniek van het bbq-en in het algemeen.
Denk dat je met universeel starters boek het boek tekort doet.
Het draait bij barbecueën maar om 1 ding en dat is ‘het vuur de baas zijn’
Dennis legt dat perfect uit voor ieder type barbecue. Daarbij staan er een aantal recepten bij van de meest favoriete barbecue gerechten.
Het mooie is dat mocht je die allemaal gemaakt hebben je voortaan met ieder recept aan de gang kan gaan en het tot een succes maakt.
Dus als je kijkt naar starters boek is dit echt een must have.