BasBQ
Beef en Steak

Welk startersboek?

En gelukt? :-O
5F754C51-1E3B-4AA5-AA95-EEE1666836C6.png


helaas…
 
Ik heb de "e" versie gekocht. Info is gewoon top maar je mist toch wat....

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ben er nog steeds een beetje trots op ☺️
Mag best wel.
Wordt vast een collectors item zoiezo een boekje wat je als serieus bbqer gelezen moet hebben, wellicht komt er nog een tweede druk als er nog zoveel vraag naar is? ;)
 
Laatst bewerkt:
Mag best wel.
Wordt vast een collectors item zoiezo een boekje wat je als serieus bbqer gelezen moet hebben, wellicht komt er nog een tweede druk als er nog zoveel vraag naar is? ;)
Volgens dr drukkerij dus niet. Maar als er hier al zoveel vraag naar is, eens een petitie starten 😂
 
Volgens dr drukkerij dus niet. Maar als er hier al zoveel vraag naar is, eens een petitie starten 😂
Ik denk dat je gelijk hebt en er is al een E. versie van gemaakt dan is die tweede druk niet meer zo nodig, tja moderne tijd he. :cry:
 
Ik denk dat je gelijk hebt en er is al een E. versie van gemaakt dan is die tweede druk niet meer zo nodig, tja moderne tijd he. :cry:
Ik heb het ooo gevraagd bij de drukkerij, dus ja, ik weet het zeker 😉 Stomme moderne tijd..
 
Ik lees mijn boeken bijna allemaal digitaal, behalve kookboeken. Op de 1 of andere manier vind ik dat prettiger van papier af werken. Bovendien komen de foto’s beter uit.
Ben nog steeds blij met mijn gesigneerde versie van “ Het vuur de baas”.
 
Ook ik ben op zoek naar de hard cover en niet de e versie.
zijn er nog mensen die er vanaf willen?
 
Ik hoorde van de week dat Harlem BBQ er nog een aantal heeft. Een paar los en een paar icm een snijplank. Dus sla je slag.
 
Niet op de site, in de fysieke winkel. Misschien even bellen morgen? Op maandag zijn ze dicht.
 
Ik heb het vuur de baas laatst bij Beerepoot aangeschaft, zat nog een mooi houten snijplankje bij ook!. Heerlijk boek, leest lekker weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan