BasBQ
Beef en Steak

Welk startersboek?

Oei Dennis. Heb ik me dan toch de verkeerde besteld. Hete Kolen komt vanmiddag binnen. Het Vuur de Baas stond al op mijn lijstje en zal deze zeker ook bestellen.
Mij hoor je vanavond niet meer. Vrouwtje zal weinig last van me hebben want ik heb de 3 B's. Bier, Barbeque en Boek. Fijn weekend

Verstuurd vanaf mijn SM-A127F met Tapatalk
 
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar 'Het Vuur de Baas' maar kan hem nog altijd niet vinden, heeft iemand nog tips? Anders wordt het toch maar het e-book helaas.
 
Misschien heeft @noskos nog voorraad? Anders wil ik hem best voor je opsnorren bij bijv. Hanos.
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar 'Het Vuur de Baas' maar kan hem nog altijd niet vinden, heeft iemand nog tips? Anders wordt het toch maar het e-book helaas.
 
Het vuur de baas is echt een goed beginnersboek!
 
Het is jammer dat het e-book dat ze bij Bol.com verkopen van Het Vuur de Baas niet geschikt is voor e-readers. Je mist dan wat layout details. Calibre in Windows geeft het gelukkig wel weer, maar is minder portable :p
 
Helaas alleen nog maar een ebook te koop van het vuur de baas.. maar sowieso supergoed boek om te starten. En alles wat een must is schrijf ik over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan