BasBQ
Beef en Steak

Wegwerp BBQ -> Gamma BBQ -> Weber Touch -> Kamado Joe Classic 2 -> BBQ Genootschap! :)

MKY

Tondelzoeker
Berichten
1
Mijn naam is Mike en BBQ zoals velen van jullie erg graag. Ik check regelmatig het forum voor eventuele vragen, maar nu ik sinds 2 weken de KJ2 heb aangeschaft, was het inschrijven bij BBQ Genootschap de missing final step.

Dus bij deze: Hoi allemaal! Leuk om hier mijn verslaving een plekje te kunnen geven ;)

Mijn favoriete BBQ techniek is Low & Slow en probeer me hierin steeds te verbeteren. Maar wat een verademing om dit op de KJ2 te doen. Next challenge: my revenge op de Brisket.

Groet, Mike
 
Mike welkom bij de club en succes met je brisket.
 
  • Leuk
Waarderingen: MKY
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
  • Leuk
Waarderingen: MKY
Welkom bij het genootschap Mike veel bbq plezier hier, je springt wel gelijk in het diepe met je Brisket hoor 't is een van de lastigste te bereiden stuk vlees als ik je een tip mag geven eerst goed inlezen maar. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MKY
Welkom bij het genootschap Mike veel bbq plezier hier, je springt wel gelijk in het diepe met je Brisket hoor 't is een van de lastigste te bereiden stuk vlees als ik je een tip mag geven eerst goed inlezen maar. ;)
Hoi Hans, de Brisket is inderdaad een lastige, maar dit wordt mijn 3e poging. Heb het destijds 2x geprobeerd op de Weber en was toen redelijk gelukt. Verwacht met de KJ dat ik minder stress heb als de vorige keren. Maar extra tips zijn welkom!

Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk
 
Welkom Mike, veel plezier en inspiratie hier!
 
  • Leuk
Waarderingen: MKY
heel veel pelzier hier, maar dat moet wel lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MKY
Welkom hier Mike!
 
  • Leuk
Waarderingen: MKY
Welkom, mooie upgrades :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MKY
Hoi Hans, de Brisket is inderdaad een lastige, maar dit wordt mijn 3e poging. Heb het destijds 2x geprobeerd op de Weber en was toen redelijk gelukt. Verwacht met de KJ dat ik minder stress heb als de vorige keren. Maar extra tips zijn welkom!

Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk

Temperatuur beheersing van de K.J. zal i.d.d. minder problemen geven als je het door hebt dan van de Weber het lukt altijd wel maar altijd in de gaten houden.
Als je de temperatuur van de kamado rustig rustig opbouwt en vooral niet te hoog laat oplopen zodat je niet terug hoeft te regelen (gaat wat minder soepel) blijft hij goed constant gedurende de lange grilltijd
Veel succes we zien graag de plaatjes. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MKY
Hoi Mike,
welkom bij het Genootschap
 
  • Leuk
Waarderingen: MKY
Temperatuur beheersing van de K.J. zal i.d.d. minder problemen geven als je het door hebt dan van de Weber het lukt altijd wel maar altijd in de gaten houden.
Als je de temperatuur van de kamado rustig rustig opbouwt en vooral niet te hoog laat oplopen zodat je niet terug hoeft te regelen (gaat wat minder soepel) blijft hij goed constant gedurende de lange grilltijd
Veel succes we zien graag de plaatjes. ;)
Thx for the tip!

Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan