Vandaag terug van een weekje op een vakantiepark in Nederland. Ik bak thuis graag wat op mn kamado maar die kon niet mee op vakantie. Ik lees al een tijdje leuke dingen over de WGA, dus die moest er komen. Week voor de vakantie eentje gescoord bij de Appie voor slechts 40 euro. Top dus. Zakkie houtskool van de Jumbo mee en we gaan het wel meemaken.
1:
Biefstuk spiezen met Angus hamburger. Bij de plaatselijke Appie vandaan. Het was pokken weer maar dat mocht de pret niet drukken. De parasol was behoorlijk waterdicht, ideaal. Spiezen waren top, hamburger prima. Gewoon makkelijk.
2:
Bavette 500 gram. Van huis ingevroren meegenomen, van de Makro. Bakje aardappelen met cheddar erop. Komkommertjes erbij en smikkelen maar.
3:
We hadden bezoek, de lokale keurslager bezocht.
Carpaccio spiezen. Zeer lekker spul.
Kip dingen.
Hamburgers, echt goede sjoelschijven.
Voorgegaarde sparerib, lekker in het 'indirecte' deel laten roken en opwarmen.
4:
We zijn weer thuis, hadden nog andere kipdingen over van bbq sessie nummer 3. In de pan bakken had ik geen zin in, veel te vet vaak. Kamado of WGA? Doe nog maar een keer de WGA als afsluiter van de week. Stukje appelhout voor de smaak erbij.
Sorry voor de mogelijk grote foto's, loop er echt mee te knoeien.
1:
Biefstuk spiezen met Angus hamburger. Bij de plaatselijke Appie vandaan. Het was pokken weer maar dat mocht de pret niet drukken. De parasol was behoorlijk waterdicht, ideaal. Spiezen waren top, hamburger prima. Gewoon makkelijk.
2:
Bavette 500 gram. Van huis ingevroren meegenomen, van de Makro. Bakje aardappelen met cheddar erop. Komkommertjes erbij en smikkelen maar.
3:
We hadden bezoek, de lokale keurslager bezocht.
Carpaccio spiezen. Zeer lekker spul.
Kip dingen.
Hamburgers, echt goede sjoelschijven.
Voorgegaarde sparerib, lekker in het 'indirecte' deel laten roken en opwarmen.
4:
We zijn weer thuis, hadden nog andere kipdingen over van bbq sessie nummer 3. In de pan bakken had ik geen zin in, veel te vet vaak. Kamado of WGA? Doe nog maar een keer de WGA als afsluiter van de week. Stukje appelhout voor de smaak erbij.
Sorry voor de mogelijk grote foto's, loop er echt mee te knoeien.