BasBQ
Beef en Steak

Weekje vakantie 4x WGA

 

In vuur en vlam

Kooltjesharker
Berichten
115
Vandaag terug van een weekje op een vakantiepark in Nederland. Ik bak thuis graag wat op mn kamado maar die kon niet mee op vakantie. Ik lees al een tijdje leuke dingen over de WGA, dus die moest er komen. Week voor de vakantie eentje gescoord bij de Appie voor slechts 40 euro. Top dus. Zakkie houtskool van de Jumbo mee en we gaan het wel meemaken.


1:
Biefstuk spiezen met Angus hamburger. Bij de plaatselijke Appie vandaan. Het was pokken weer maar dat mocht de pret niet drukken. De parasol was behoorlijk waterdicht, ideaal. Spiezen waren top, hamburger prima. Gewoon makkelijk.

20230731_175245.jpg

20230731_183600.jpg

20230731_184909.jpg

20230731_190908.jpg


2:
Bavette 500 gram. Van huis ingevroren meegenomen, van de Makro. Bakje aardappelen met cheddar erop. Komkommertjes erbij en smikkelen maar.

20230801_192049.jpg

20230801_194927.jpg

20230801_194657.jpg


3:
We hadden bezoek, de lokale keurslager bezocht.
Carpaccio spiezen. Zeer lekker spul.
Kip dingen.
Hamburgers, echt goede sjoelschijven.
Voorgegaarde sparerib, lekker in het 'indirecte' deel laten roken en opwarmen.

20230805_191725.jpg

20230805_191734.jpg


4:
We zijn weer thuis, hadden nog andere kipdingen over van bbq sessie nummer 3. In de pan bakken had ik geen zin in, veel te vet vaak. Kamado of WGA? Doe nog maar een keer de WGA als afsluiter van de week. Stukje appelhout voor de smaak erbij.

20230807_175834.jpg


Sorry voor de mogelijk grote foto's, loop er echt mee te knoeien.
 
Lekker hoor.

Is dat een standaard aluminium bakje of ergens speciaal besteld?

Die grote foto’s is geen probleem, het forum maakt ze automatisch juist, en ik vind grote foto’s wel fijn kijken. 😂😂
 
Ziet er allemaal goed uit .
Beviel de WGA wat? .
 
Lekker hoor.

Is dat een standaard aluminium bakje of ergens speciaal besteld?

Die grote foto’s is geen probleem, het forum maakt ze automatisch juist, en ik vind grote foto’s wel fijn kijken. 😂😂

Alu bakje is standaard van de action 😜.
Oke top, grote foto's blijven dus haha.

Ziet er allemaal goed uit .
Beviel de WGA wat? .

Bedankt. Ja is prima ding. Ik denk niet dat ik er low en Slow op zal gaan doen, dat zie ik niet zitten voor lange duur. Voor effe makkelijk is dit prima. Het is ff spelen met hoeveelheid kolen en aanmaken, heb geen starter. Ik denk deze vakantie nog een keer mee naar een eilandje en daarna weer tot de volgende vakantie de schuur in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Kleine starter past er precies in.
Als je het rooster in 2 stukken slijpt.
Lekker zo op vakantie.
Low en slow is ook prima te doen👍👍👌
 
Kleine starter past er precies in.
Als je het rooster in 2 stukken slijpt.
Lekker zo op vakantie.
Low en slow is ook prima te doen👍👍👌

Ja past er makkelijk bij, maar niet nodig gehad. Low en Slow zal best gaan maar is mij teveel gepiel op zo'n ding haha.
 
Dat ziet eruit als een lekker druk BBQ weekend!
 
Dat is toch echt wle een handig ding. Zodra we nog eens met het gezin naar CP gaan, bestel ik er eentje. In het verleden nam ik zo een kogel tafelBBQ mee, maar die is niet inklapbaar en neemt in de auto dus wel veel plaats in. Voor de prijs van de WGA moet je het niet laten.

Wel jammer dat er weer een Heineken op de foto's terecht is gekomen :ROFLMAO:
 
Dat is toch echt wle een handig ding. Zodra we nog eens met het gezin naar CP gaan, bestel ik er eentje. In het verleden nam ik zo een kogel tafelBBQ mee, maar die is niet inklapbaar en neemt in de auto dus wel veel plaats in. Voor de prijs van de WGA moet je het niet laten.

Wel jammer dat er weer een Heineken op de foto's terecht is gekomen :ROFLMAO:

Ff langs de appie gaan ;)

Heineken, lekker man. Maar er zijn ook zat andere merken langs gekomen.
 
Mooi om weer een WGA in actie te zien. Het is denk ik mijn favo bbq.

Is een prima ding maar qua kwaliteit wel cheap als je naar de gebruikte onderdelen kijkt. Stap 1 bij monteren is her handvat, die zit toch met droevige moertjes vast. Maja 40 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan