BasBQ
Beef en Steak

weekend begonnen met pizza

 
 

bjornn

Sprokkelaar
Berichten
27
Druk weekend met de q en vrijdag begonnen met pizza, ons zoontje wilde pizza eten maar die is vrijdagmiddag maar met mijn zus mee gegaan om te logeren. tja dan eten we het zelf maar op! wat een straf. alles is goed gegaan alleen het rooster was het niet eens met de temperatuur! resultaat: krom getrokken en het chroom verbrand maar wel tegen de 430 graden in de dome. een plaatje bij het praatjeatje bij het praatje:
Rustig eten is er niet bij zo snel gaat dit, en toch maar eens gaan kijken voor een gietijzer rooster voor dit soort praktijken anders wordt het een dure hobby met 60 euro per rooster van weber. groeten Bjornn
 
ziet er in ieder geval wel erg lekker uit
 
Ziet er heerlijk uit maar dat van dat rooster verbaasd me wel een beetje. Dat moet ie kunnen hebben toch? Met het rooster van mijn BGE gebeurt niets, zelfs niet rond de 400 graden. 
 
Lin zei:
Ziet er heerlijk uit maar dat van dat rooster verbaasd me wel een beetje. Dat moet ie kunnen hebben toch? Met het rooster van mijn BGE gebeurt niets, zelfs niet rond de 400 graden.
Nee lijkt mij ook maar hij is toch echt krom, maar goed ik heb al een nieuwe gekocht maar ik wil toch een gietijzer rooster, iemand een idee wie het in Nederland verkoopt?
 
Waarom zo'n hoge temperatuur?
Ik bak mijn pizza's op de Q meestal zo tussen de 325-350 graden en ze smaken perfect. (in ieder geval volgens mijn directie) :D :D
 
hoe krijg je de weber zo heet eigenlijk? briketten in halve cirkel met hout er bovenop?
 
RvH6511 zei:
Waarom zo'n hoge temperatuur?
Ik bak mijn pizza's op de Q meestal zo tussen de 325-350 graden en ze smaken perfect. (in ieder geval volgens mijn directie) :D :D
De raad van bestuur hier is ook tevreden, maar er zijn verschillende site's die zeggen tegen of over de 400 graden. Het gaat wel vlot zo😂
 
Lin zei:
Ziet er heerlijk uit maar dat van dat rooster verbaasd me wel een beetje. Dat moet ie kunnen hebben toch? Met het rooster van mijn BGE gebeurt niets, zelfs niet rond de 400 graden.
Standraad rooster op de BGE is dan ook RVS en een beetje dikker ;)

Desalniettemin ziet het er lekker uit! En meteen een goed excuus om een volwaardig dik RVS of gietijzeren rooster te halen. Nice!
 
Sorry, heb zelf de 57....maar die bedoelde ik ja
 
Oh lekker Pizza altijd goed! Balen van je rooster....
 
Terug
Bovenaan Onderaan