Hallo mede broeders en zusters in de edele kunst van het bbq-en.
Toen ik van de week een flinke procureur op onze bbq (een Weber OTG 47) wilde gaan roken voor PP (de vriezer was haast weer leeg) viel me iets op.
Ik weet natuurlijk dat het onderstel van de Webertjes nou niet direct de hoofdprijs verdiend als het gaat om stevigheid
maar hier schrok ik toch even van.
Hoe lang kan ik hier nog mee door ga je jezelf dan afvragen. :-?
Dus op naar de winkel.
Gelukkig hebben we bij ons in het westen heel wat keus wat dat aangaat.
Maar daar sloeg de schrik me toch wel om het hart, genoeg Webers in de div. winkels maar de stabiliteit van menig nieuwe Weber was minder dan ons oude vertrouwde Webertje waar wij al bijna 20 jr. van genieten.
Wat nu :-/.
Naar wat anders zoeken dan maar?
Liever niet want de ervaring opgedaan met Weber producten was tot nu zeer positief.
Maar ja dat zwabberen is toch ook niet wat je wil.
Aan de andere kant het gaat al 20 jr. goed.
Dus een dilemma, even verder kijken leek een goed idee.
Maar de meeste bbq's met drie voetjes stonden niet echt stabiel.
Toen zagen we een Napoleon (in prijs gelijk aan de Weber Master t) een voor ons niet zo'n bekend merk.
Stond wel stevig op z'n onderstel met vier benen maar een voor ons heel vreemd as opvang/ventilatie systeem.
Onze vraag is, heeft iemand hier ervaring mee of een idee over.
Zoja dan hoor ik het graag van jullie.
Bij voorbaat dank.
Hans.
Toen ik van de week een flinke procureur op onze bbq (een Weber OTG 47) wilde gaan roken voor PP (de vriezer was haast weer leeg) viel me iets op.
Ik weet natuurlijk dat het onderstel van de Webertjes nou niet direct de hoofdprijs verdiend als het gaat om stevigheid

Hoe lang kan ik hier nog mee door ga je jezelf dan afvragen. :-?
Dus op naar de winkel.
Gelukkig hebben we bij ons in het westen heel wat keus wat dat aangaat.
Maar daar sloeg de schrik me toch wel om het hart, genoeg Webers in de div. winkels maar de stabiliteit van menig nieuwe Weber was minder dan ons oude vertrouwde Webertje waar wij al bijna 20 jr. van genieten.
Wat nu :-/.
Naar wat anders zoeken dan maar?
Liever niet want de ervaring opgedaan met Weber producten was tot nu zeer positief.
Maar ja dat zwabberen is toch ook niet wat je wil.
Aan de andere kant het gaat al 20 jr. goed.
Dus een dilemma, even verder kijken leek een goed idee.
Maar de meeste bbq's met drie voetjes stonden niet echt stabiel.
Toen zagen we een Napoleon (in prijs gelijk aan de Weber Master t) een voor ons niet zo'n bekend merk.
Stond wel stevig op z'n onderstel met vier benen maar een voor ons heel vreemd as opvang/ventilatie systeem.
Onze vraag is, heeft iemand hier ervaring mee of een idee over.
Zoja dan hoor ik het graag van jullie.
Bij voorbaat dank.
Hans.