BasBQ
Beef en Steak

Weber summit charcoal grill

Ik kreeg een belletje vanochtend. Dus morgen komt de pakketdienst als het goed is. 🤞
 
Nog steeds tevreden?
Meer dan! Ik werk momenteel veel met de charbaskets zodat ik een directe en indirecte zone heb. Het heen en weer schuiven van die dingen gaat simpel. Eerst in het midden voor het aansteken en dan beide naar 1 kant. Het gemak van de summit om hoger en lagere temp te bereiken tijdens de sessie en de ruimte is heerlijk. Ook het feit dat ie niet zo breekbaar is als keramisch. Ik denk dat ik toch wat lomp ben aangelegd als t op bbqen aan komt en hij kan t hebben . Hahaha.

Gr Spijkie
 
Meer dan! Ik werk momenteel veel met de charbaskets zodat ik een directe en indirecte zone heb. Het heen en weer schuiven van die dingen gaat simpel. Eerst in het midden voor het aansteken en dan beide naar 1 kant. Het gemak van de summit om hoger en lagere temp te bereiken tijdens de sessie en de ruimte is heerlijk. Ook het feit dat ie niet zo breekbaar is als keramisch. Ik denk dat ik toch wat lomp ben aangelegd als t op bbqen aan komt en hij kan t hebben . Hahaha.

Gr Spijkie
Goed te horen. Dit waren ook de afwegingen die mij hebben doen kiezen voor de Summit.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Vanochtend stond de bezorger om 7:15u al aan de deur (was bammetjes aan het smeren voor de kids) dus ik mag vandaag de hele dag naar de dozen kijken. Werk gaat gewoon door namelijk.

Enige indicatie hoeveel tijd het kost om de boel in elkaar te zetten?
Nog tips om op te letten bij het assembleren?
 
  • Leuk
Waarderingen: KJ
:LOL: ook benieuwd. Ik zit nog te wachten op de dozen
 
Vanochtend stond de bezorger om 7:15u al aan de deur (was bammetjes aan het smeren voor de kids) dus ik mag vandaag de hele dag naar de dozen kijken. Werk gaat gewoon door namelijk.

Enige indicatie hoeveel tijd het kost om de boel in elkaar te zetten?
Nog tips om op te letten bij het assembleren?
Wij waren we toch wel ruim een uur mee bezig. Hadden wat moeite met de wieltjes in de pootjes te draaien.
Lees de gebruiksaanwijzing helemaal door en download even de app die in het boekje genoemd wordt. Maakt het wat makkelijker voor het overzicht (vond ik)
 
Ook hier een weber doos in t zicht 🥰
Is het bij dit model ook van belang om hem eerst in te branden?
 
Minstens om de fabricage olie enz eruit te branden zou ik dat toch wel doen.
En proficiat met je speeltje, fun verzekerd

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: KJ
Ik heb hem in elkaar staan en alles is enigszins vet ter bescherming :giggle: Even door stoken kan geen kwaad voordat "de zalm" er op mag.

In elkaar zetten viel mij 100% mee. Leuke klus.

Alleen de schroefjes die het Weber logo aan de voorkant vast moeten zetten gingen wat lastig.
Door het verzinken (?) van het beugeltje moet het schroefdraad even indraaien.

Wat een beest is het toch als hij in de tuin staat :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: KJ
De 47 ernaast
ea4892d16637b86f41f30df4a5c693a4.jpg


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
En hij brandt!
In ca 15-20 minuten met 2 wokkeltjes en htk houtskool.
884f3e580b1ec02e66a1895d91dd698b.jpg


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Veel plezier met jullie Summit Kamado! Super gaaf dat we er heel veel hebben kunnen uitleveren vandaag en maandag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan