BasBQ
Beef en Steak

weber smokey mounten coocker is beschikbaar

 

jackm

Kooltjesharker
Berichten
248
hij is niet goedkoop maar voor de liefhebber  de 37 cm smoker van weber is uitgeleverd en bij de betere weber dealers te koop .
heb m gisteren gemonteerd .....leuk dingetje
 
Wat is de streetprice Jack?
 
ik dacht gezien te hebben iets van 299,- euro
 
Dat dacht ik ook :)
 
Hoop geld, je koopt een mooie 47cm, 2e hands voor dezelfde prijs. Maar ideaal als je niet zoveel ruimte hebt denk ik. Ik ben in ieder geval nog steeds dolbij met mijn WSM. Je hebt er nooit een miskoop aan.
 
Eddeped zei:
Hoop geld, je koopt een mooie 47cm, 2e hands voor dezelfde prijs.

Als je er 1 kan vinden wel  :D Is zeldzaam of meteen weg.  Maar ik zou zelf ook liever voor een 47 gaan.
 
Of de gulden middenweg, een ProQ Frontier van 43cm.  :D
 
Hi Jack, jullie hebben hem dus staan in Wassenaar? Vind wel leuk om even te komen bekijken!

Gelijk een andere vraag, heb je toevallig ook Weber reserve onderdelen?
De sluiting van onze WSM47 is namelijk gesneuveld bij de Cook Off.. :D
 
wsm 37 kost inderdaad 299,-- minus 10 % voor de forum leden uiteraard ( wel ff naar mij vragen)  onderdelen kan ik eventueel bestellen hoor als je een foto heb kan ik kijken of het te bestellen is een pm is t makkelijkst denk ik
 
BertM zei:
Boldeagle zei:
Eddeped zei:
Hoop geld, je koopt een mooie 47cm, 2e hands voor dezelfde prijs.

Als je er 1 kan vinden wel  :D Is zeldzaam of meteen weg.  Maar ik zou zelf ook liever voor een 47 gaan.
Weet er 1 te staan, nieuw voor die prijs....

Ik zag inderdaad ook iets van 25% korting op oud (2013?) model voorbijkomen. Dat is trouwens ook de prijs die ik voor een demo model, had volgens de verkoper 2 weken in de winkel gestaan, heb betaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan