BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Gaaf!! Mooie werkplek !  B-)
 
Ik vind dit altijd een leuk draadje.. Vind het erg leuk om te zien hoe anders mensen hun plek ingericht hebben..
Zijn er nog nieuwtjes bij de bbq plek van jullie mensen?
Ik heb zelf een nieuwe buitenkachel gemaakt van een expansievat, de oude kachel werd me niet warm genoeg buiten.
Ik vermoed dat dit komt omdat de kachel te dik (gietijzer) is.
De nieuwe kachel straalt veel meer warmte uit omdat de wand veel dunner is.:)

 
En hout op voorraad zie ik ;)
 




Ik doe wel een paar bbq's weg:

1: barbecook, smoker, klein beetje roest, 1 x gebruikt (?25,-)
2. weber 47cm NIEUW nooit gebruikt (? 50,-)
3. Weber 57cm gebruikt, wat kleine plekjes (?70,-)
4. Cheap oklahoma smoker, gebruikt (? 35,-)

OKLAHOMA EN BARBECOOK ZIJN VERKOCHT !!! DE 57CM INMIDDELS OOK !!!!

De rest is helaas niet te koop, moet zelf ook nog wat te Q'en hebben natuurlijk. De prijzen zijn vast, reageren kan met PB of email : inca@wildchilli.eu

Af te halen in Veenendaal
 
Als je er een paar wegdoet heb je iig weer plek om te lopen :D
 
Zo.. we zijn weer iets verder met de buitenkeuken.. Het frame grotendeels betimmerd met hardhoutenplanken.
De zijkanten moeten nog en er komen nog deurtje in de openvlakken.

 
dat begint er al aardig op te lijken worden jou deurtjes niet erg klein als je die nu moet maken
in de openingen wel leuk die randjes in verstek
 
Bedankt voor je reactie..Ja het worden kleine deurtjes idd.. ik denk ook dat ik er schotten voor maak die ik open kan trekke, gewoon zonder schanier zegmaar.. of met een magneetje ofzo iets.. ik moet het nog ff bedenken. :)
 
Na veel kijken en genieten van al die mooie buiten verblijven hier heb ik 2 weken geleden ook de stoute schoenen aangetrokken en ben begonnen met een overkapping van 3x6 meter achterin mijn tuin om droog te kunnen zitten en bbq-en :)
Het frame staat nu, volgende week beginnen met het bekleden van de buitenkant en het dak. Dan de elektra aanleggen en als laatste de binnenkant bekleden met hout.

25999430402_fc065894a1_z.jpg

26091943205_faaa6619b7_z.jpg

26066011486_928d6c3237_z.jpg

26091940825_aa02399534_z.jpg

26025616941_280a6d0086_z.jpg


Nu hopen op een beetje mooi weer komende week en komend weekend, dan moet de buitenkant een heel eind af kunnen komen.

Als dan alles klaar is wil ik ook nog een buitenkeuken gaan maken van hetzelfde hout als de overkapping.
 
Wwo, knap staaltje houtbewerking. En met een beetje geluk wordt het a.s. weekend zelfs erg mooi weer. Succes met je verdere afbouw
 
dat ziet er gelikt uit zeg word ook niet op een paar euro,s gekeken zie ik echt supermooi zo
wat een ruimte heb jij zeg .

wat voor hout gebruik je is dat douglas zeker .

petje af voor je bouwkunsten bekend kleurtje op dat rolsteigertje bouwvakker zeker .

ga je volgen  ;) ;) ;) ;)
 
Er wordt wel op euros gelet, maar dat mag nooit ten koste gaan van kwaliteit enz. :)
Onze tuin is 6 bij 15 meter, dus die laatste 3 meter missen we niet echt zeg maar.

Hout is inderdaad douglas, dat heeft zo'n mooie tekening :)

De rolsteiger is van mijn vader, ik ben namelijk een IT-nerd, dus was blij dat mijn vader er een had staan. Meeste gereedschap trek ik ook bij hem uit de schuur  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan