BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

badjak zei:
Mooie plekjes allemaal!

Die van mij verplaatst zo af en toe, soms in de zon, soms in de schaduw (als het te heet wordt), soms bij de lodge en op dit moment staat 'ie bij mijn huis. Gewoon buiten, omdat het toch niet regent tot midden oktober ;)
Wel een beetje beschut zodat 'ie niet omver wordt gelopen 's nachts door dit soort beesten:
DSCF1296irfan%2520view.jpg


En hier staat 'ie dan, niet de beste foto want het was al wat donker aan het worden
5-view%2520of%2520cadac%2520braai.jpg
6-better%2520view%2520of%2520cadac%2520braai.jpg


En mijn zelfbouw smoker staat een beetje aan de zijkant
2-my%2520smoker.jpg


En nu we toch bezig zijn:
Dit is mijn huis
1-my%2520house.jpg


Dit is mijn tuin en zoals je misschien kan zien hou ik nogal van chili's...., en Aziatisch eten (Thai, Vietnamees, Indisch, Indiaas enz)
4-view%2520of%2520peppers%2520galangal%2520etc.jpg


Mooi plekje voor een forum meeting
 
Jullie zijn van harte welkom voor een forum meeting
Of om gewoon eens te komen buurten  :D
 
Mooi hoor Badjak. En vooral dat het weer regent in Oktober :)
Lijkt op dit moment wel of het hier regent tot Oktober :(
 
badjak zei:
Je kan ze eten.
Smaakt als rundvlees, maar iets vettiger.
Nijlpaarden doden inderdaad meer mensen dan enig ander zoogdier, maar er zijn er ook een stuk meer!
Het zijn vegetariers en als je ze maar de ruimte geeft is er niks aan de hand.
Ze grazen elke avong/nacht rond mijn huis.
Geen grasmaaier nodig, dus  :D
@badjak: Men heeft heel lang gedacht dat het vegetari?rs waren.  Echter redelijk recent is gezien dat ze zich soms tegoed doen aan rotte karkassen en zelfs kleine levende prooien.
Mooi plekje waar jij woont zeg. Ik ben jaloers! !
 
De lokale folklore is dat het nijlpaard op het land leefde, maar alle beesten lachten 'm uit omdat 'ie zo'n groot hoofd en van die kleine pootjes had. Het nijlpaard was hier heel verdrietig over en wou liever in het water gaan wonen. De vissen wouden hem niet hebben omdat ze bang waren om opgegeten te worden.
Maar het nijlpaard bleef bidden en smeken en uiteindelijk gaven de vissen hem toestemming om in het water te leven, op de voorwaarde dat hij geen vis zou eten.
En nu, elke keer als het nijlpaard poept, verspreid hij de poep met zijn staart zodat de vissen kunnen checken of er geen graten in zitten ;)
 
badjak zei:
De lokale folklore is dat het nijlpaard op het land leefde, maar alle beesten lachten 'm uit omdat 'ie zo'n groot hoofd en van die kleine pootjes had. Het nijlpaard was hier heel verdrietig over en wou liever in het water gaan wonen. De vissen wouden hem niet hebben omdat ze bang waren om opgegeten te worden.
Maar het nijlpaard bleef bidden en smeken en uiteindelijk gaven de vissen hem toestemming om in het water te leven, op de voorwaarde dat hij geen vis zou eten.
En nu, elke keer als het nijlpaard poept, verspreid hij de poep met zijn staart zodat de vissen kunnen checken of er geen graten in zitten ;)
Die ga ik gelijk aan mijn zoontje vertellen!
 
Wanneer ze in gebruik zijn op het terras...

942263_520391098024426_1847575615_n.jpg


En ik "stal" ze onder het afdakje (links)

1238996_575927039137498_642863517_n.jpg


10294228_709729372423930_5670938735626283309_n.jpg


522704_490701654326704_398002168_n.jpg



 
Je zit er lekker bij zo, mooi stekkie!
 
Zo'n achtertuin, ik ben gelijk jaloers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan