BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

dat heb je mooi voor elkaar, heb je lekker de ruimte om te bbqen en lekker te zitten
 
Mooie plekkies allemaal,

Hier mijn oude bbq stekkie in het vorige huis. We gaan in het nieuwe huis nog met de tuin bezig dus daar komen nog foto's van.
bbqs.jpg
 
Die wicker tuinset..... die komt me wel heel erg bekend voor....hebben exact dezelfde staan :D
 
Als je in Amsterdam woont heb je niet altijd de ruimte beschikbaar die je graag zou willen hebben om een Q neer te zetten.... dan maak je gebruik van de ruimte die je ter beschikking hebt.... bij ons is dat het illegaal daktteras...... en dat werkt prima  ;)


 
Prachtig zo naast de schoorsteen, denkt iedereen dat je de open haard aan hebt, alleen....wat ruikt die haard lekker =))
 
en geen buren die lopen te klagen en te mopperen ;)
 
Wel opletten zo rond 5 december als die daklopers actief zijn!  :D
 
RedFox zei:
Wel opletten zo rond 5 december als die daklopers actief zijn!  :D
gelukkig duurt dat nog ff......  :)
 
Mooi plekje Fons
 
Mooie plekjes allemaal!

Die van mij verplaatst zo af en toe, soms in de zon, soms in de schaduw (als het te heet wordt), soms bij de lodge en op dit moment staat 'ie bij mijn huis. Gewoon buiten, omdat het toch niet regent tot midden oktober ;)
Wel een beetje beschut zodat 'ie niet omver wordt gelopen 's nachts door dit soort beesten:
DSCF1296irfan%2520view.jpg


En hier staat 'ie dan, niet de beste foto want het was al wat donker aan het worden
5-view%2520of%2520cadac%2520braai.jpg
6-better%2520view%2520of%2520cadac%2520braai.jpg


En mijn zelfbouw smoker staat een beetje aan de zijkant
2-my%2520smoker.jpg


En nu we toch bezig zijn:
Dit is mijn huis
1-my%2520house.jpg


Dit is mijn tuin en zoals je misschien kan zien hou ik nogal van chili's...., en Aziatisch eten (Thai, Vietnamees, Indisch, Indiaas enz)
4-view%2520of%2520peppers%2520galangal%2520etc.jpg
 
Die beesten moet je niet boos tegenkomen.
Meest dodelijk dier op deze planeet
Of ze te eten zijn weet ik niet.
 
Je kan ze eten.
Smaakt als rundvlees, maar iets vettiger.
Nijlpaarden doden inderdaad meer mensen dan enig ander zoogdier, maar er zijn er ook een stuk meer!
Het zijn vegetariers en als je ze maar de ruimte geeft is er niks aan de hand.
Ze grazen elke avong/nacht rond mijn huis.
Geen grasmaaier nodig, dus  :D
 
badjak zei:
Mooie plekjes allemaal!

Die van mij verplaatst zo af en toe, soms in de zon, soms in de schaduw (als het te heet wordt), soms bij de lodge en op dit moment staat 'ie bij mijn huis. Gewoon buiten, omdat het toch niet regent tot midden oktober ;)
Wel een beetje beschut zodat 'ie niet omver wordt gelopen 's nachts door dit soort beesten:
DSCF1296irfan%2520view.jpg


En hier staat 'ie dan, niet de beste foto want het was al wat donker aan het worden
5-view%2520of%2520cadac%2520braai.jpg
6-better%2520view%2520of%2520cadac%2520braai.jpg


En mijn zelfbouw smoker staat een beetje aan de zijkant
2-my%2520smoker.jpg


En nu we toch bezig zijn:
Dit is mijn huis
1-my%2520house.jpg


Dit is mijn tuin en zoals je misschien kan zien hou ik nogal van chili's...., en Aziatisch eten (Thai, Vietnamees, Indisch, Indiaas enz)
4-view%2520of%2520peppers%2520galangal%2520etc.jpg

Voel me zo terug in Mali vorige zomer, buitenlandse missie. Goede tijden alleen die malaria achteraf was een paar dagjes minder  :D
 
Al eens in een ander topic gepost, maar hoort natuurlijk hier thuis.
Maar dit is mijn creatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan