Ik lees hier over rubs ed maar ik woon in een onderontwikkeld gebied, Utrecht, en al hebben wij ah met vijf sterren toch kom ik veel dingen niet tegen. Kopen jullie veel online en zo ja waar. En hoe beslissen jullie WAT te kopen. Ik bedoel, alleen al welke briketten ik uiteindelijk wil, betekent diverse zakken kopen en uitproberen en zo ben ik tig jaar verder voor ik weet waar jullie je mosterd vandaan halen. 
Even voor die goede orde, ik heb RETE dure messen en doe veel zelf. Dus knoflook en uien ed komen nooit uit potjes bij mij en een keuken apparaat heet bij mij en sokantu of yanagiba
en ben dus niet vies van handwerk maar sommige prefab spullen lijken me wel handig.
Thnx in advance.
Trouwens eergisteren van die gehakt Fatty ballen op Weber plank gemaakt en vandaag zalm ook op,die planken en als toetje ananas in kokosmelk met kaneelsuiker en room ijs. En mijn vrouw begon al te zeuren of ik wel eens een dag niet met dat ding wil spelen.....

Even voor die goede orde, ik heb RETE dure messen en doe veel zelf. Dus knoflook en uien ed komen nooit uit potjes bij mij en een keuken apparaat heet bij mij en sokantu of yanagiba

Thnx in advance.
Trouwens eergisteren van die gehakt Fatty ballen op Weber plank gemaakt en vandaag zalm ook op,die planken en als toetje ananas in kokosmelk met kaneelsuiker en room ijs. En mijn vrouw begon al te zeuren of ik wel eens een dag niet met dat ding wil spelen.....