BasBQ
Beef en Steak

Waar kopen jullie je ....i

 
 

Jeroenvanarkel

Kooltjesharker
Berichten
103
Ik lees hier over rubs ed maar ik woon in een onderontwikkeld gebied, Utrecht, en al hebben wij ah met vijf sterren toch kom ik veel dingen niet tegen. Kopen jullie veel online en zo ja waar. En hoe beslissen jullie WAT te kopen. Ik bedoel, alleen al welke briketten ik uiteindelijk wil, betekent diverse zakken kopen en uitproberen en zo ben ik tig jaar verder voor ik weet waar jullie je mosterd vandaan halen. ;)

Even voor die goede orde, ik heb RETE dure messen en doe veel zelf. Dus knoflook en uien ed komen nooit uit potjes bij mij en een keuken apparaat heet bij mij en sokantu of yanagiba ;) en ben dus niet vies van handwerk maar sommige prefab spullen lijken me wel handig. ;)

Thnx in advance.

Trouwens eergisteren van die gehakt Fatty ballen op Weber plank gemaakt en vandaag zalm ook op,die planken en als toetje ananas in kokosmelk met kaneelsuiker en room ijs. En mijn vrouw begon al te zeuren of ik wel eens een dag niet met dat ding wil spelen..... ;)
 
Hoi,

Kwestie van lezen!!! Staat sowieso een supertest over briketten door Frist op het forum. Daarnaast kun je al het andere ook makkelijk vinden,... winkels websites, etc.

Kortom veel leesplezier!!


Okay,.. vooruit dan,... als ik standaard rubs gebruik dan heb ik ze bij vuurenrook gekocht net zoals de briketten. Gebruik zelf dammers en ben daar heel tevreden over. :)
 
Rubs maak ik zelf of koop ze bij www.vuurenrook.nl. Briketten koop ik in Belgi? bij Colruyt maar Fire-Up kolos bij de intratuin is ook goed.
Barbecues verkoopt Gerard van www.probbqshop.nl en dan kan je geweldige boeken via Amazom.com bestellen.

Het makkelijkste is als je iets specifieks zoekt het hier te vragen

 
Ok thnx dat zijn al starters.

Want ik vind kopen via imternet geen probleem als werkende in de internet wereld, maar vlees ed zonder iets in je handen gehad te hebben of geproefd. En al zijn sommige winkels uitpuilend met aanbod, dingen die ik hier op her forum soms langs zag komen zie ik nooooooooooit bij de AH. ;)

Vlees doen jullie dat dan ook online of gewoon bij de slager. Ik ben al bij een paar geweest hier maar daar vari?ren die prijzen voor spareribs ongemarineerd van 27 euro tot 17 gemarineerd ;) ja precies andersom dus, maar zo'n Pulled Pork ding ik ben bang dat ik een week moet wachten dan een stukje krijg waar de slager vanaf wil en voor de hoofdprijs.
 
Jeroenvanarkel zei:
Maar ben wel benieuwd hoe men hier gemiddeld aan de grotere stukken vlees komt.

Daar heb je beef and steak voor, of zoek een goede slager, ik kom zelf regelmatig voor mijn specials bij Post in Nieuwegein.
 
Jeroenvanarkel zei:
Maar ben wel benieuwd hoe men hier gemiddeld aan de grotere stukken vlees komt.

HANOS of Sligro
 
Macro heeft ook mooie grote stukken
 
Makro natuurlijk.  Die spellings checker ook altijd ?
 
Jeroenvanarkel zei:
Ok thnx dat zijn al starters.

Want ik vind kopen via imternet geen probleem als werkende in de internet wereld, maar vlees ed zonder iets in je handen gehad te hebben of geproefd. En al zijn sommige winkels uitpuilend met aanbod, dingen die ik hier op her forum soms langs zag komen zie ik nooooooooooit bij de AH. ;)

Vlees doen jullie dat dan ook online of gewoon bij de slager. Ik ben al bij een paar geweest hier maar daar vari?ren die prijzen voor spareribs ongemarineerd van 27 euro tot 17 gemarineerd ;) ja precies andersom dus, maar zo'n Pulled Pork ding ik ben bang dat ik een week moet wachten dan een stukje krijg waar de slager vanaf wil en voor de hoofdprijs.

Spareribs kosten toch maar tussen de ?5 en ?10 ofzo!!!!!
 
Jeroenvanarkel zei:
Vlees doen jullie dat dan ook online of gewoon bij de slager. Ik ben al bij een paar geweest hier maar daar vari?ren die prijzen voor spareribs ongemarineerd van 27 euro tot 17 gemarineerd ;) ja precies andersom dus, maar zo'n Pulled Pork ding ik ben bang dat ik een week moet wachten dan een stukje krijg waar de slager vanaf wil en voor de hoofdprijs.

Ik denk dat je opzoek moet naar een echte slager en niet naar een vleesjuwelier. Je woont maar 30min rijden van Beef en Steak af, dus zou je daar ook de lastige stukken vlees kunnen kopen.

Verder zou ik Makro, Sligro en Hanos passen gaan regelen. 
 
Met een internet shop die slecht vlees verkoopt is het in deze sociale media wereld snel voorbij, dus daar zullen ze bij beef en steak best voor oppassen.
Ik ben zelf onlangs ook bij beef exclusief langs geweest. Die hebben ook een leuke keus die weer net wat afwijkt van b&s.
Bij de Hanos, Sligro en de Makro hebben ze ook vanalles.
Hanos Amsterdam heeft soms Australische grain fed Pica?a die nog mooier is dan de Amerikaanse. Dat gaat naar Wagyu kwaliteit voor de helft van de prijs.
 
Beef en steak dan maar want ik ben geen ondernemer en h dus geen Sligro, hans of macropas.
 
Beef & Steak, Beef Exclusief, Meer Dan Vlees er zijn meerdere webshops die allemaal een eigen assortiment hebben en waar meerdere leden bestellen. Als daar iets mis is dan hoor je het snel.
Niet alle Amerikaanse cuts die je besteld zijn ook zoals je ze in de VS zou krijgen, maar voor thuis gebruik goed genoeg.
 
alvon zei:
Jeroen, hoe beviel beef exclusief? die zitten bij mij om de hoek maar ik ben er nog nooit geweest

Ik heb er alleen een poos geleden een stuk brisket gekocht om klaar te maken op de zomermeating. Dat is op zich prima gegaan.
Enige nadeel van dit soort internet handel vind ik toch dat je moet afwachten wat je krijgt. Ik had maar een klein stuk nodig, dus ik had een halve brisket van 2,5 kilo besteld, maar die was niet zo handig gesneden (ja, wel handig uit oogpunt van de verpakker....maar niet echt voor de gebruiker), maar ik kan me voorstellen dat dat niet aan beef exclusief ligt.
Maar ze hebben een goed assortiment, leveren zeer snel (de volgende dag) en het zit gewoon netjes in een piepschuim box met ijs. Niks mis mee.
De eigenaar is ook een vriendelijke BBQ enthousiasteling, dus wel zo gezellig als je je spul gaat afhalen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan