Beef en Steak

Waar kopen jullie je brisket, en wat betaal je ervoor?

Polakhmer

Tondelzoeker
Hoi allemaal,

Ik heb me een paar dagen geleden voorgesteld (John uit Brussel, pastrami op de Bradley), bedankt voor het warme welkom.

Ik ben benieuwd waar jullie je brisket kopen. Ik werk al een tijd met Ierse Black Angus, maar ik wil eens USDA of Australische grain-fed proberen voor de marmering, en eerlijk gezegd weet ik niet goed waar je dat in Nederland of België het beste haalt. Online slager, Hanos, een lokale slager, een groothandel die ook aan particulieren verkoopt?

En wat betalen jullie ongeveer per kg voor een hele packer brisket? Ik heb het gevoel dat de prijzen enorm uiteenlopen en ik heb weinig referentie. Diepvries is voor mij geen probleem, en als iemand een adres kent waar je per doos kunt kopen, hoor ik het ook graag.

Alvast bedankt!

John

Ik haal ze bij de hanos. Voorkeur daar gaat naar de Canadese met €22 per kilo. Deze is net een tikje duurder dan de regio maar veel beter omdat de vorm al goed is. Vaars met €16 is wel goedkoop maar moeilijker om goed te krijgen.

Hanos had altijd Australisch grainfed van het merk 1788. Dat was echt top vlees weet niet of ze het nog steeds van 1788 hebben.
Online webwinkel the Meat Lovers verkoopt wel 1788, dat is echt top kwaliteit grain fed beef.
De Canadese van Hanos is ook prima.
Anders heb je nog meer online aanbieders zoals onze forum sponsor Beef & Steak.
De 1 duurder dan de ander

Hanos heeft nog steeds australische briskets maar die heb ik nog niet gezien
Hanos had altijd Australisch grainfed van het merk 1788. Dat was echt top vlees weet niet of ze het nog steeds van 1788 hebben.
Online webwinkel the Meat Lovers verkoopt wel 1788, dat is echt top kwaliteit grain fed beef.
De Canadese van Hanos is ook prima.
Anders heb je nog meer online aanbieders zoals onze forum sponsor Beef & Steak.
De 1 duurder dan de ander

BBQuality en Inamood bieden vaak hele mooie briskets aan die ook nog weleens leuk in de aanbieding zijn.

Hoi allemaal,

Ik heb me een paar dagen geleden voorgesteld (John uit Brussel, pastrami op de Bradley), bedankt voor het warme welkom.

Ik ben benieuwd waar jullie je brisket kopen. Ik werk al een tijd met Ierse Black Angus, maar ik wil eens USDA of Australische grain-fed proberen voor de marmering

John
Maar wil je Lean of Fat?
Want een Ear of point is vetter dan alleen de Flat
Meer dooradering dus.

Terug
Bovenaan Onderaan