BasBQ
Beef en Steak

vrijdagmiddag bbq in de keet op het werk

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
zonet klaar met het maken van een stuk of wat spiffsburgers.
Morgen op het werk in de bouwkeet lekker even de bbq aan voor de jongens.
Daarbij Orange Marmalade Sriracha Chicken Wings en wat anderen eventueel nog mee nemen.

IMG_7794.jpg


IMG_7792.jpg


IMG_7793.jpg


morgen het vervolg
 
Frits zei:
Altijd lekker, barbecuen op het werk.

haha, ja jij jebt er ervaring mee he.
ik vind het ook wel leuk om te doen
 
Als ik toch eens zulke collega's had gehad...
 
noskos zei:
Als ik toch eens zulke collega's had gehad...
Ach, nu heb je dit soort vrienden, ook fijn;)
 
Ja, dan mag ik op een fotokijken wat hij de anderen voert.... of ik daar nou zo blij van word ;)
 
noskos zei:
Ja, dan mag ik op een fotokijken wat hij de anderen voert.... of ik daar nou zo blij van word ;)

Hij komt hier morgen even afleveren hoor, bij jou niet? ( oeps, gat in scherm, pinokkio, ikdroomhardop).
 
Als hij een eindje kan zwemmen dan mag hij bezorgen hoor ;)
 
Ik denk dat de boel dan wel koud is, tegen de tijd dat hij aankomt. Zie je het voor je, Leo, in zijn zwembroek, met een warmhouddoos op zijn hoofd, ff zwemmen? :)
 
Dominique zei:
Ik denk dat de boel dan wel koud is, tegen de tijd dat hij aankomt. Zie je het voor je, Leo, in zijn zwembroek, met een warmhouddoos op zijn hoofd, ff zwemmen? :)

In mijn zwemstring het kanaal over, zie je het voor je?  :D  :D
 
Leo zei:
Dominique zei:
Ik denk dat de boel dan wel koud is, tegen de tijd dat hij aankomt. Zie je het voor je, Leo, in zijn zwembroek, met een warmhouddoos op zijn hoofd, ff zwemmen? :)

In mijn zwemstring het kanaal over, zie je het voor je?  :D  :D
Ik wil het niet voor me zien, maar nu bij het woord string ben ik bang dat ik dit wel kan shaken. Fijn weer...;)
 
Dominique, hij bedoelt waarschijnlijk zo'n groene Boratkini ;).
 
De een heeft een kaartclub en de ander een keet met kaarters?
 
Frits zei:
Dominique, hij bedoelt waarschijnlijk zo'n groene Boratkini ;).

Jawel, dat is helemaal een beeld om mijn dag te verpesten. Ik heb verplicht die film gezien, (Zoon: " Mam we gaan samen leuk hiernaar kijken"). Ik had daar ff een wegtrekker.....
Bedankt Frits. Fijne gozert.
 
hier het vervolg

IMG-20121012-00455.jpg


IMG-20121012-00457.jpg


IMG-20121012-00462.jpg


IMG-20121012-00463.jpg


IMG-20121012-00464.jpg


IMG-20121012-00465.jpg


Ik heb ze inderdaad wel weer verwend, ik vind de reacties altijd wel leuk, want bbqen op deze manier kennen ze helemaal niet.
ze hadden zelf braadworsten en spareribs mee genomen, dus die zijn ook nog op gegaan.

Bedankt voor het kijken
 
ja, ze waren vreselijk enthousiast, kip die gaar is en niet verbrand en de spifsburgers had ik er wel 20 van kunnen hebben, zo hebben ze zitten smullen
 
Goed om te horen Leo, je bent een ware barbecue ambassadeur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan