Hi di ho Bbq genoten
Even een klein verslagje van een mooie vrijdag avond met vrienden waar we ons heerlijk te goed hebben gedaan aan satéjes van de Saté-BBQ
Wat stond er op het programma om te eten:
Joko’s satay (Ajam)
Koreaanse kipsaté van tante Miho
Saté Babi Dido
Danbras Saté
Yangzhou fried rice
Komkommersalade van the cucumber guy
En de heerlijke pinda saus van Ewald,
De dag ervoor alles in de marinade gezet en de pinda saus gemaakt en op de dag zelf de komkommer salade gemaakt.
Dan de dag erna alles lekker op een saté stokje rijgen ( wat blijft dat toch een werkje )
Vervolgens heb ik alles mooi afgedekt en terug gezet in de koeling.
Na al die lekkere biertjes en wijntjes was het tijd om de Saté-BBQ aan te slingeren en was het tijd om los te gaan op de Sate-BBQ.
Vervolgens het bordje vol geschept met lekkers en konden we lekker eten.
Wederom heerlijk gegeten met allemaal lekkers dankzij een aantal mooie recepten van forumleden! Mijn dank daar voor!
Groet,
Roy
Even een klein verslagje van een mooie vrijdag avond met vrienden waar we ons heerlijk te goed hebben gedaan aan satéjes van de Saté-BBQ
Wat stond er op het programma om te eten:
Joko’s satay (Ajam)
Koreaanse kipsaté van tante Miho
Saté Babi Dido
Danbras Saté
Yangzhou fried rice
Komkommersalade van the cucumber guy
En de heerlijke pinda saus van Ewald,
De dag ervoor alles in de marinade gezet en de pinda saus gemaakt en op de dag zelf de komkommer salade gemaakt.
Dan de dag erna alles lekker op een saté stokje rijgen ( wat blijft dat toch een werkje )
Vervolgens heb ik alles mooi afgedekt en terug gezet in de koeling.
Na al die lekkere biertjes en wijntjes was het tijd om de Saté-BBQ aan te slingeren en was het tijd om los te gaan op de Sate-BBQ.
Vervolgens het bordje vol geschept met lekkers en konden we lekker eten.
Wederom heerlijk gegeten met allemaal lekkers dankzij een aantal mooie recepten van forumleden! Mijn dank daar voor!
Groet,
Roy
Laatst bewerkt: