BasBQ
Beef en Steak

Vraagje: Pulled Pork van tevoren bereiden?

 
 

MidVe

Stoker
Berichten
260
Goedemorgen,

Zondagmiddag hebben we weer eens een feestje te vieren en heb ik beloofd de gasten van (voldoende) hapjes en drankjes te voorzien. Het plan is om een buffetje te maken met sat?, MOINK-balls etc.

Nu zou ik ook graag (voor de eerste keer) pulled pork willen maken zodat de gasten hun eigen broodje kunnen samenstellen........maar.....ik heb zaterdag en zondag geen mogelijkheid om zo'n lange run te maken, dus is mijn vraag of ik dit vrijdag al kan klaarmaken en zondag opwarmen, of gaat dit dan ten koste van de smaak?

Hoor graag jullie ervaringen, alvast bedankt.
 
PP laat zich goed opwarmen. Ik heb 't laatst in een ziplock bag gedaan, goed plat gemaakt en dan zoveel mogelijk luchtdicht.
Dit doe je dan in de vriezer en als je 't wil opwarmen, trek je 't uit de vriezer, leg 't zakje in heet water en warm 't op. Eetsmakelijk!
 
ik warm het op in de magnetron met een beetje cola en evt. wat favo bbqsaus (wel eerst ontdooien ofcourse).. werkt super ! PP is eigenlijk nog lekkerder als je het later eet ..
 
Als dat vrijdag al lukt dan zou ik de vriezer overslaan en lekker in de koelkast bewaren... kan prima!
 
Sander72 zei:
Als dat vrijdag al lukt dan zou ik de vriezer overslaan en lekker in de koelkast bewaren... kan prima!

ik zou dan wel goed luchtdicht verpakken in een ziplock zak of vacumeren.
 
Mooi, ik ga vrijdag 3 kg maken voor a.s zaterdag. Vroeg me al af wat de beste manier was om op te warmen. Gewoon opwarmen in een heet water badje.
 
Dank voor de reacties, PP blijkt dus bij uitstek geschikt voor zo'n buffetje. Spannend, maar hoe leuk zou het zijn om op een feestje een stickertje te krijgen ;)
 
Heb ik vorig jaar al eens over geschreven, is een makkelijke, snelle en zeer smakelijke methode.
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=8133.msg147386#msg147386
 
Het gaat er dan toch van komen, zojuist een doosje procureurs opgehaald bij de Makro, we gaan het gewoon proberen.
 
Succes. Ben benieuwd of de PP de zondag haalt  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan