BasBQ
Beef en Steak

Vraagje over recepten

 
 

RvH6511

Pitmaster
Berichten
822
Ik heb een vraag.
Ik zie regelmatig in Low&Slow of High&Fast een post geplaatst welke ik zelf ook wel maken.
Nu ben ik op zoek naar een methode om deze op een ??n of andere wijze op te slaan.
Bestaat hiervoor een mogelijkheid op dit mooie forum?

Ik weet dat bij recepten je de knop to do  kan gebruiken en dan heb je de recepten mooi in je overzicht staan.

Alvast bedankt voor de reacties en eventuele tips.
 
Ik sla de link op in mijn favorieten. Maar wat Richard zegt, er is zoveel lekkers dat de lijst nooit korter wordt.... :-O
 
Ceriel zei:
Ik sla de link op in mijn favorieten. Maar wat Richard zegt, er is zoveel lekkers dat de lijst nooit korter wordt.... :-O
+1

Heb heel veel favorieten  :D
 
Ik ben ooit begonnen met recepten te bewaren, maar in de praktijk komt het er op neer dat ik altijd nieuwe recepten wil proberen en dus nooit naar oude recepten krijg of er een andere draai aan geef.

Maar wat je kan doen is het topic printen (maar dan niet via de print knop in het forum, want dan mis je de plaatjes) en dan in plaats van op afdrukken klikken, kiezen voor printen naar PDF.
Zo krijg je een PDF met daarin het recept. Opmaak is niet alles, maar zeker voldoende.
 
Ryan zei:
Ik ben ooit begonnen met recepten te bewaren, maar in de praktijk komt het er op neer dat ik altijd nieuwe recepten wil proberen en dus nooit naar oude recepten krijg of er een andere draai aan geef.

Maar wat je kan doen is het topic printen (maar dan niet via de print knop in het forum, want dan mis je de plaatjes) en dan in plaats van op afdrukken klikken, kiezen voor printen naar PDF.
Zo krijg je een PDF met daarin het recept. Opmaak is niet alles, maar zeker voldoende.

Inmiddels een testje gedaan en dit geeft een goede oplossing.
Bedankt voor de tip
Onderwerp kan wat mij betreft op slot.
 
Wat ik doe als een recept mij wat lijkt om te maken.
Ik maak een lijst in Google keep.
Daar zet ik de ingredi?nten, het recept en bovenaan de foto's.
Als ik het ga maken, hoef ik alleen tablet erbij te nemen en keep openen.
Zo heb ik recepten en diverse rubs lijsten.
Werkt tot nu toe prima
 
Terug
Bovenaan Onderaan