Ik ben van plan om zelf de pizzaring te maken. ook moet de bbq zelf nog in een tafel komen.
alleen het ontwerp van de ring met de handvatten vind ik niet zo mooi. helemaal niet als hij in een tafel komt.
hieronder wat voorbeelden.

nu kwam ik deze nog tegen zonder handvatten. met deur. is na mijn idee niet nodig. kan ik hem ook niet in de gaten houden.
deurtje word heet. au.

Deze zit dan nog niet in een tafel.
Nu heb ik hem even getekend met de inspiratie van deze 2

maar dan misschien met een betonnen blad. en dan kom ik op dit

en dan nog een met pizzaring.

nu dan eindelijk de vraag

Gebruik je de handvatten? na mijn idee maak je vuur. opwarmen. rooster op zijn kop om hout bij te kunnen vullen, en laat je de ring zitten.
pas als je klaar bent haal je hem eraf. toch? Daarnaast wil ik hem wel uit 2 delen maken, 2 halve ringen, zodat ik hem makkelijk kan opbergen in eventueel het kastje.
ik hoor jullie bevindingen wel.
alleen het ontwerp van de ring met de handvatten vind ik niet zo mooi. helemaal niet als hij in een tafel komt.
hieronder wat voorbeelden.

nu kwam ik deze nog tegen zonder handvatten. met deur. is na mijn idee niet nodig. kan ik hem ook niet in de gaten houden.

Deze zit dan nog niet in een tafel.
Nu heb ik hem even getekend met de inspiratie van deze 2

maar dan misschien met een betonnen blad. en dan kom ik op dit

en dan nog een met pizzaring.

nu dan eindelijk de vraag

Gebruik je de handvatten? na mijn idee maak je vuur. opwarmen. rooster op zijn kop om hout bij te kunnen vullen, en laat je de ring zitten.
pas als je klaar bent haal je hem eraf. toch? Daarnaast wil ik hem wel uit 2 delen maken, 2 halve ringen, zodat ik hem makkelijk kan opbergen in eventueel het kastje.
ik hoor jullie bevindingen wel.