BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje

Elswoods

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo allemaal,

Ik ben Stefan, 22 jaar oud. Ik heb woon nog bij mijn ouders en wij hebben al een aantal jaar een gas BBQ. Hier heb ik dan ook altijd achter mogen staan wat ik erg leuk vond.

Maar sinds dit jaar viel mijn interesse op een kamado door de uitstraling en de mogelijkheden. Na veel te hebben onderzocht, mede op dit forum, heb ik niet voor een kamado maar toch eerst voor een 2e hands Weber Master Touch GBS gekozen om te kijken of deze hobby wel echt bevalt.

Ik ben nog niet zo heel erg thuis in het BBQen dus ik hoop nog veel te leren en lezen op dit forum. Tips zijn van harte welkom!
 
Laatst bewerkt:
Welkom Stefan, er valt genoeg te leren hier en inspiratie op te doen. een Weber Mastertouch is een prima bbq om mee te starten, je kan er het zelfde mee als met een Kamado, kost alleen wat meer kolen.
 
Welkom Stefan, veel plezier met je "nieuwe " BBQ en inspiratie opdoen op dit prachtige genootschap
 
Welkom op het forum. Genoeg te lezen en mooie fotos van de eindresultaten te zien.
 
Stefan, van harte welkom.
 
Welkom Stefan
 
Weljom
 
Welkom Stefan, goeie keuze!
 
Welkom Stefan! Ik ben eerst begonnen met zo’n kleine weber Smokey Joe, en sinds kort ook een Master touch: die gaat je vast goed bevallen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan