BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje

Oldjeller87

Tondelzoeker
Berichten
13
Goedemorgen allen,

Ik ben Jelle, 34 jaar en woonachtig in het midden van het land en net als vele jullie een groot fan van BBQ-en en alles wat daar omheen gebeurd;)
Voor mij is een forum helemaal nieuw, maar het kon na jaren van enthousiast grillen en smoken niet meer uitblijven.
Onlangs zag ik wat berichten voorbij komen over de nieuwe Weber Kamado S6/E6 in de zoektocht ernaar. Ik heb ook deze Q inmiddels besteld bij ons vrienden in Amersfoort.

Door de jaren heen heb ik aardig wat hardware verzameld en wat buitenkeukens gebouwd.
volgens mij redelijk gebruikelijk hier. Daarom een lijstje:
WSM 57
WMT 57 + Slow and sear (gen 1) special edition Rood
WGA (houtskool)
Weber Genesis II E310 (ingebouwd in de Buitenkeuken
Auplex 13inch (ingebouwd in de buitenkeuken
Kachel/Braai onder de veranda + zelfgemaakte hardware om pizza's broden ect te bakken en grillen
Grillinchillin mini smoker (vakanties)

In de woning in Frankrijk staan nog een WMT 57 zwart en een Bar B kettle

Daarnaast nog heel wat bakken en kastjes vol met accessoires, gietijzer, temperatuur meters etc. en een boekenkast voor met prachtige plaatjes, verhalen en de lekkerste gerechten.
Ook zit er in de tafel een grote gashaard voor extra warmte in de koudere wintermaanden, maar hij wordt soms ook gebruikt om wat yakitori avonden vorm te geven met vrienden.

En omdat foto's meer zeggen dan woorden, hierbij wat foto's.
IMG_5134.jpeg

61727479-C0F1-4B97-ADF8-B8AD5BB9F07D.JPG
IMG_6415.jpeg
27378085-5BAE-41A4-B861-3478BD9171FC.JPG
2AFBBFDA-3209-4CC0-8BF3-D73EA14BA57C.JPG
IMG_2646.JPG
IMG_0989.jpeg
IMG_0606.jpeg
IMG_2512.jpeg


Genoeg spam zo denk ik;)
Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen van de gemaakte recepten, want daar draait het immers om denk ik.

In ieder geval al hartelijk bedankt voor al jullie inspiratie, leuke recepten en prachtige foto's hier.

Groet Jelle
 
Mooie verzameling. Welkom hier
 
Welkom. Mooi onderkomen heb je (y) Ook in blijde verwachting / afwachting van een Summit? Benieuwd wanneer ze gaan leveren.

Groet,
Arjan
 
Welkom Jelle.
 
Welkom, een aardige collectie Q's heb je daar.
 
Hoi Jelle,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom Jelle,
wat een sfeervol stekkie heb je daar. mooie collectie ook (y)
 
Jelle, welkom. Voldoende hardware i een mooie buitenkeuken.
 
Welkom. Mooi onderkomen heb je (y) Ook in blijde verwachting / afwachting van een Summit? Benieuwd wanneer ze gaan leveren.

Groet,
Arjan
Bedankt en ik ben ook heel benieuwd. Ik kijk er in ieder geval naar uit;) Ik ben langzaam al wat gaan tekenen voor een zijtafel ikea mod met een rvs blad
 
Welkom hier! Je hebt ook een mooi plekje zo. Wij zijn ook bezig om een overkapping (oa voor de Q) te maken, het plekje met het aanrecht en de lampen zag er mooi uit!
 
Welkom hier! Je hebt ook een mooi plekje zo. Wij zijn ook bezig om een overkapping (oa voor de Q) te maken, het plekje met het aanrecht en de lampen zag er mooi uit!
Bedankt Gerard, inmiddels staat het al zo’n 7 jaar maar ik blijf steeds wat aanpassen. Inmiddels weer wat andere lampen. En denk er aan om de auplex te vervangen voor een kleine bastard of joe. Zo rommel ik een beetje aan haha
 
Welkom bij het genootschap

Lekker aan het rommelen zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan