Captain
Sprokkelaar
Beste bbq genieters,
Ik ben Kay, 34 jaar en woonachtig in Noord-Holland aan de kust. Ik bbq er de laatste tijd regelmatig op los nadat ik mijn Boretti buiten keuken de deur uit heb gedaan. Ik heb een Bastard (large) ter vervanging aangeschaft. Mijn vader had er al een thuis waardoor ik zeker wist dat ik er ook een moest hebben. Met mijn passie voor koken, met in het bijzonder bbqen heb ik mijn draai helemaal gevonden. Toch wel zo’n 2 a 3 sessies per week waar ik elke keer erg blij van word.
ik ben gek op (veel) vlees, mayonaise en bier. Helaas nog geen tijd voor einde deze maand om nog een foto in te dienen voor de fotowedstrijd. Zaterdag ga ik weer een sessie doen met shortribs en had ik graag nog een vette foto inclusief bier willen insturen
Hieronder wat van de uiteindelijke resultaten.
- Picanha (alleen zout)
- Spareribs Iberico (eigen rub + NOSKOS bbqsaus)
- Spareribs Iberico voor een feestje (eigen rub) geen foto’s van het eind resultaat
maar afgelakt met kansas city RED bbq saus.
- Pigshots ala NOSKOS
- MOINKBALLS ala NOSKOS inclusief eigen rub & Kansas RED bbq saus
- Argentijnse Rib Eye 2kg (alleen zout)
- Gevulde bavette (o.a. Truffel mayonaise, pijnboompitten, spinazie, Parmezaanse kaas- gevlinderde kip (kipkruiden)
- Spareribs Iberico van Culy (Sweet X Rub + Apple elixer bbqsaus)
- bladerdeeg met worstjes
- Beercan chicken (eigen rub zoet)
- Garnalenspies met Chorizo als Jord Althuizen
- Ananas (suiker en kaneel)
Ik hoop nog veel te kunnen leren!
Ik ben Kay, 34 jaar en woonachtig in Noord-Holland aan de kust. Ik bbq er de laatste tijd regelmatig op los nadat ik mijn Boretti buiten keuken de deur uit heb gedaan. Ik heb een Bastard (large) ter vervanging aangeschaft. Mijn vader had er al een thuis waardoor ik zeker wist dat ik er ook een moest hebben. Met mijn passie voor koken, met in het bijzonder bbqen heb ik mijn draai helemaal gevonden. Toch wel zo’n 2 a 3 sessies per week waar ik elke keer erg blij van word.
ik ben gek op (veel) vlees, mayonaise en bier. Helaas nog geen tijd voor einde deze maand om nog een foto in te dienen voor de fotowedstrijd. Zaterdag ga ik weer een sessie doen met shortribs en had ik graag nog een vette foto inclusief bier willen insturen

Hieronder wat van de uiteindelijke resultaten.
- Picanha (alleen zout)
- Spareribs Iberico (eigen rub + NOSKOS bbqsaus)
- Spareribs Iberico voor een feestje (eigen rub) geen foto’s van het eind resultaat

- Pigshots ala NOSKOS
- MOINKBALLS ala NOSKOS inclusief eigen rub & Kansas RED bbq saus
- Argentijnse Rib Eye 2kg (alleen zout)
- Gevulde bavette (o.a. Truffel mayonaise, pijnboompitten, spinazie, Parmezaanse kaas- gevlinderde kip (kipkruiden)
- Spareribs Iberico van Culy (Sweet X Rub + Apple elixer bbqsaus)
- bladerdeeg met worstjes
- Beercan chicken (eigen rub zoet)
- Garnalenspies met Chorizo als Jord Althuizen
- Ananas (suiker en kaneel)
Ik hoop nog veel te kunnen leren!

Laatst bewerkt: