BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 

dvdende

Tondelzoeker
Berichten
12
Hi!

Ik ben Daniel, 33 jaar oud met mooie vrouw en jonge tweeling (althans, niet zo jong meer: 2.5 jaar oud inmiddels). Een paar jaar geleden ben ik op een Weber 47 (zonder dome thermometer) begonnen met experimenteren met iets meer doen dan simpel hamburgers en worstjes bakken. Beer can chicken en bavette gingen prima, picanha was al een stuk lastiger. Ik merkte dat ik stiekem ook graag wat complexere dingen wilde doen, met name in de low and slow hoek.

Afgelopen november heb ik dan toch de sprong gewaagd en met de Black Friday korting een Bastard Urban Large aangeschaft. Tot nu toe gemaakt: 3-2-1 spareribs, bavette rollade, beercan chicken, pulled pork, moink balls, en dit weekend staat er buikspek op het programma. Na een tijdje te hebben toegekeken vanaf de zijlijn hier leek het me mooi om ook onderdeel te worden van het BBQ genootschap. Deels om zelf vragen te stellen en deels om misschien anderen te helpen (als dat kan)
 
welkom op het genootschap, heb je de weber 47 wel gehouden naast de Bastard? altijd handig om er bij te hebben als je de ruimte er voor hebt.
 
welkom op het genootschap, heb je de weber 47 wel gehouden naast de Bastard? altijd handig om er bij te hebben als je de ruimte er voor hebt.
Ik heb hem nog wel, maar gezien de ruimte denk ik niet dat ik hem hou; kids moeten ook wat ruimte hebben om te spelen in de tuin ;-)
 
Ik heb hem nog wel, maar gezien de ruimte denk ik niet dat ik hem hou; kids moeten ook wat ruimte hebben om te spelen in de tuin ;-)
Kwestie van prioriteiten... ik vind mijn Weber 57 naar de kamado wel heel prettig. Maar ik kan niet in je tuin kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
 
Welkom Daniel, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan