BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 
 

Linxis

Vuurmaker
Berichten
51
Goedenavond allemaal,

Als nieuw lid op het forum wil ik mij graag even voorstellen.
(Dacht dat ik al lid was, jaren geleden maar kon niet meer inloggen)

Ik, man van 47, wonend met gezin in Monnickendam en al jaren gek van de bbq etc, heb een aantal jaren geleden een offset smoker gekocht.
Na deze veelvuldig te hebben gebruikt, heb ik toch besloten om deze aankomende zomer te gaan verkopen en heb zojuist mn betaling gedaan voor een Bastard VX large complete.
Deze wordt volgende week vrijdag bezorgd!
Hopende hiermee een veelzijdig apparaat te hebben aangeschaft en waarmee je net even wat meer kan dan met een offset.
Ook zal het hopenlijk ook een stuk arbeids armer worden om eens een pulled pork te maken.
Normaal moest ik hiervoor ruim 11 uur thuisblijven om de temperatuur te onderhouden.

In mijn zoektocht heb ik vele kamados naast elkaar gehouden (zowel fysiek als digitaal) en heb uiteindelijk voor de VX de knoop doorgehakt.
Deze keuze is eigenlijk volledig gebasseerd op de iets ruimere dome en hoop hiermee wat meer in de lucht te kunnen bouwen om bijvoorbeeld heerlijke gerookte kipfilet te maken en hoop dus niet heel veel ruimte te verliezen ten opzichte van mijn smoker.

Helaas kon ik off en online niet heel veel reviews vinden van de VX.
Is hij tot nu toe zo slecht verkocht?😏

Hopenlijk kan ik hier in de toekomst wat verhalen en recepten delen!

Groet Joury
 
Welkom Joury
Misschien valt er niet zo veel over de vx te vinden omdat hij zo goed is , mensen klagen liever.😜
 
Welkom Joury
 
Welkom Joury
 
Welkom 😁
 
Van harte welkom Youry.
 
Welkom Joury!
 
Terug
Bovenaan Onderaan