BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen van een argentijns

Leandro de Argentijn

Tondelzoeker
Berichten
8
Hallo, ik ben Leandro, 44 jaar oude, en ik ben argentijns.
Ik woon in de groene haart de Nederland, in Alphen aan den Rijn.

Ik ben op zoek naar een goede slager, iemand die me stukken vlees kan aanbieden die meer lijken op wat we in mijn land eten, , omdat we het vlees op een andere manier scheiden dan jullie.
Dit is mijn argentijnse grill, ik heb hem zelf gemaakt, hiermee kan ik door de temperatuur variëren.
Ik hoop dat je het leuk vindt.

IMG_20200816_114908_copy.jpg

Parrilla  29_copy.jpeg

Parrilla  33_copy.jpg

IMG_20200809_144040_copy.jpg

Parrilla  32_copy.jpg
 
Leandro, welkom op het Genootschap.

Volgens mij ligt Alphen aan de Rijn in de buurt van Ter Aar, daar zit Beef en Steak die verkoopt heel mooi vlees. Grote formaten en bezorgt ook.
 
Mooie grill. Daar kan tenminste een fatsoenlijke portie op.
 
Welkom hier
Wat een geweldige mooie grill heb je daar.
Veel plezier hier op het forum.
 
Welkom! Erg gaaf die grill. Kan je uitleggen wat voor stukken vlees je precies zoekt? Ben wel benieuwd hoe anders het gesneden wordt
 
Welkom! dat is nog eens een grill! Gaaf dat je het zelf gemaakt hebt. Zoals hierboven Genoemd erg benieuwd hoe het bij jullie gesneden wordt.
Ben je zelf al een bij de lokale slager of de bio slager geweest. Een echte slager wilt je graag helpen en hij/zij weet ook wat te vertellen over zijn vlees o.a. Oorsprong en wat het gegeten heeft en de levenswijze. Vooral de bio slager kan he hierbij helpen. Hier in eindhoven weet ik ze wel. Alpen a/d rijn is ietsjes verder weg maar inderdaad beef en steak zouden je kunnen helpen, neem daar is contact mee op.
Verder erg benieuwd naar de creaties die je maakt. Hopelijk zien we er regelmatig iets van.

Ik bedoel argentinie is toch wel een van de landen waar een menig bbq fanaat zn hart harder van gaan kloppen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi Leandro,
welkom bij het Genootschap
 
Heel erg bedankt voor de complimenten op mijn grill, het was veel werk om te bouwen.
Ik werk aan de renovatie van liften, alle stukken zijn oude onderdelen van liften, deuren, leuningen, allemaal roestvrij staal.

De grill is verplaatsbaar, dat geeft me de mogelijkheid om het vlees sneller of langzamer te roosteren, afhankelijk van de klasse en grootte.
 
Welkom! Erg gaaf die grill. Kan je uitleggen wat voor stukken vlees je precies zoekt? Ben wel benieuwd hoe anders het gesneden wordt
Wij in Argentinië en ook in Uruguay scheiden het vlees bij het gewricht van de spieren, net waar er membranen zijn, dus als we ze koken, hebben we geen twee verschillende soorten spieren die anders gegrild worden.

Ik ben gek op de MIDDENRIF en ook bij de BAVETTE, maar dan in een grotere maat.
Bijvoorbeeld:

dik, groot, gemarmerd vet van binnen ...

cortematahambre.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan