BasBQ
Beef en Steak

Voorstel rondje van een plantaardige eter maar vlees gaat op de bbq voor vrienden

Murdock Hornoks

Tondelzoeker
Berichten
7
Hi mijn naam is Mike.

Bijna 42 jaartjes geleden op deze aardbol gezet en sinds een kleine 5 jaar geen vlees meer gegeten. Overgegaan op plantaardig whole food voor mijn eigen.

Regelmatig gooi ik de bbqnoei (Weber) aan om wat te grillen, voor mijn vriendin en vrienden maak ik met veel liefde en plezier een goed stuk of meerdere stuken vlees o.a. pulled pork of andere zaken die gewaardeerd worden.
Morgen, donderdag 22-12-22, zou The Bastard L binnen moeten komen. Yes, ik heb hem/ hij staat onder het afdak.



Mocht ik tijdens het experimenteren nog leuke gerechten hebben mbt groentes (vegan) dan zal ik deze delen.

Ik zag overigens dat er een vegetarisch subforum is, maar geen vegan Klopt dit? of heb ik niet goed gekeken.


f6e5981ade495b05bf8a6b36a7d5867f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom Mike!

Gewoon uit interesse; proef je wel de “vlees” gerechten die je voor andere maakt?
Lijkt me behoorlijk lastig koken zonder proeven namelijk.
 
Welkom Mike
 
Gewoon uit interesse; proef je wel de “vlees” gerechten die je voor andere maakt?
Ik maak elk jaar minimaal 2x gerookte zalm, eet het zelf ook niet haha!

Welkom! Ik heb in het verleden, dankzij vega vriendin, ook veel vega recepten hier gedeeld en iedereen is daar blij mee, dus deel genoeg!
 
Welkom Mike - heb nog een nieuwe LetzQ spit Large voor je te koop voor op je nieuwe Kamado (€160)
 
Welkom Mike!

Gewoon uit interesse; proef je wel de “vlees” gerechten die je voor andere maakt?
Lijkt me behoorlijk lastig koken zonder proeven namelijk.
Heb vroeger wel altijd genoten van een goed stuk vlees en ben door de jaren heen wel bekend geraakt met wat welke saus waar lekker op smaakt.
Daarnaast zijn de gerechten tegenwoordig zo in geur en kleur beschreven dat ik het op stapsgewijs nauw volg en later serveer. Gelukkig is mijn beste bbq kameraad goudeerlijk evenals mijn vriendin l en vraag hemln dan ook altijd hoe het is en wat er anders zou kunnen. Zij vragen wij draaien.
Kort antwoord: Nee proef het idd niet.
Ruik het wel en nog steeds loopt vaker het water in mijn mond.

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk
 
Ik maak elk jaar minimaal 2x gerookte zalm, eet het zelf ook niet haha!

Welkom! Ik heb in het verleden, dankzij vega vriendin, ook veel vega recepten hier gedeeld en iedereen is daar blij mee, dus deel genoeg!
Dank u.

Gisteren voor het eerst op de Bastard ee gerecht van dit forum gemaakt: https://r.tapatalk.com/shareLink/to...&share_fid=27482&share_type=t&link_source=app

Piepers & Champignons al Kamado

Heeft heerlijk gesmaakt, alhoewel ik volgende keer iets minder knoflook erin zal doen. Moest erna nog bij mijn schouders op bezoek voor een verjaardag. Merk jezelf gelukkig niets van
75a8e864283e1d8d631287d7337eb22d.jpg
42b71787541a2ace5af1199c3d687313.jpg
26964e777de26ba938f9851d78e54e30.jpg
45e0be933578548400f12798028842f7.jpg
ea43775069c24fbbc6d5ed97c93809ad.jpg
76eb9077e5623581323e1ffa570e0d1e.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk
 
Welkom Mike - heb nog een nieuwe LetzQ spit Large voor je te koop voor op je nieuwe Kamado (€160)
Bedankt voor het aanbod, maar heb in mijn hoofd gezet dat ik die van the Bastard wil, inclusief pizza steen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan