BasBQ
Beef en Steak

Vive le France: Flambadou

Het is een erg gaaf ding, maar als het vet niet ontsteekt mis je het complete show element en wellicht ook een stukje smaak.

Tevens zien je gasten ook niks meer.

IMG_8451.jpeg
 
Ik gril werkelijk van champignons maar wat ziet je gerecht er schitterend uit!kan niet anders zeggen 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Vandaag voor het eerst mee gespeeld, maar nog niet helemaal goed gedaan, het vet drukte goed maar moet hem echt met het vuur ontsteken kwam ik achter.
Je moet er inderdaad mee spelen met vuur , ik gooi het vet er in boven de kolen en pak een beetje vuur mee , dan je gerecht bedruipen.
Stukje alu folie over je rand heen voor het beetje knoeien.
Gaat prima , oefening baart kunst .
En geef hem de tijd om loei heet te worden (rood gloeiend)
 
Tnx, dat gaan we zeker oefenen.

Het rood heet is geen probleem, had m al een 15/20 minuten in het vuur liggen. Alleen nu het ontsteken dan nog hahaha
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Het is een erg gaaf ding, maar als het vet niet ontsteekt mis je het complete show element en wellicht ook een stukje smaak.

Tevens zien je gasten ook niks meer.

Bekijk bijlage 54367
Dit is wel een momentje dat je buren even komen gluren of je nog wel aan het bbq-en bent.. en of niet de hele tuin in de fik staat :ROFLMAO:
 
Gaaf man! Ziet er supersmakelijk uit. En mooi geserveerd. Is die rozemarijn nou echt zon geweldig takje als het er uit ziet?
 
  • Geweldig
Waarderingen: Rdj
Gaaf man! Ziet er supersmakelijk uit. En mooi geserveerd. Is die rozemarijn nou echt zon geweldig takje als het er uit ziet?
Het takje geeft zeker smaak mee .
Of je het lekker vind moet je zelf uitvinden 😄.
 
Gaaf hoor, mooi gerecht zo! Chapeau!

Heb je nou een weber gbs als seargrate onderin je bastard?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Terug
Bovenaan Onderaan