Vorige week de directie overtuigd van de noodzaak om een weber viskorf aan te schaffen. 'jij wilt je toch ook weer terug wanen in portugal? Nou dan! Dat kan met sardines... En heb ik zo' n ding nodig' zo gezegd zo gedaan
Vorige week 6 sardines gedaan, gemarineerd in flink wat olijfolie, sap van 1 citroen, 2 geperste knoflooktenen en wat peterselie. Vervolgens 3 minuten per kant op hoge temp grillen. Handig zon viskorf, een keer draaien en alles is gedraaid.
Heb er geen foto's van, dus ik lieg dat ik barst
.
Vandaag 2 zeebaarzen gedaan, gevuld met 2 takjes rozemarijn en 2 schijven citroen (per baars). Beetje peper, beetje zout. In de korf en... Grillen maar
Na 7 a 8 minuten even draaien voor volgende 7 a 8 minuten...
Smullen maar! Man, hemels... Echt verukkelijk!
Helaas lukt alleen finish foto toe te.voegen
Viskorf was de.aanschaf zeker waard...komt hier meer vis op het menu, dat is zeker...en zeker geen straf!
Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Vorige week 6 sardines gedaan, gemarineerd in flink wat olijfolie, sap van 1 citroen, 2 geperste knoflooktenen en wat peterselie. Vervolgens 3 minuten per kant op hoge temp grillen. Handig zon viskorf, een keer draaien en alles is gedraaid.
Heb er geen foto's van, dus ik lieg dat ik barst

Vandaag 2 zeebaarzen gedaan, gevuld met 2 takjes rozemarijn en 2 schijven citroen (per baars). Beetje peper, beetje zout. In de korf en... Grillen maar
Na 7 a 8 minuten even draaien voor volgende 7 a 8 minuten...
Smullen maar! Man, hemels... Echt verukkelijk!
Helaas lukt alleen finish foto toe te.voegen
Viskorf was de.aanschaf zeker waard...komt hier meer vis op het menu, dat is zeker...en zeker geen straf!

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk