BasBQ
Beef en Steak

Vis in bladerdeeg

 
 

RvH6511

Pitmaster
Berichten
822
Omdat het een gegeven op dit mooie forum is dat als het niet op foto staat dan is het niet gebeurd, bij deze dus mijn foto's van het recept "Alles in een pakketje" van Jet.
Tijdens het zoeken kwam ik dit recept tegen en aangezien wij van vis houden en wij binnenkort een vriendenBBQ houden en ik voor een pescotari?r een recept moest verzinnen besloten om dit te maken en te proeven.
Alle ingredi?nten staan vermeldt op de volgende link http://www.bbqgenootschap.nl/forum/nat-spul/overige-alles-in-een-pakketje/
En dan nu de foto's:
U7jvqXY.jpg


Xfxckeq.jpg


UUkV9Dc.jpg


PAdqxlT.jpg

En wat vonden we ervan, een lekker recept maar wel een paar kleine aanpassingen van ons uit:
Meer mosterd en wellicht iets scherpere,
minder puree, 2 zakjes zijn meer dan voldoende voor 4 pakketjes,
meer kruiden,
en parmezaanse kaas ipv cheddar.

Voor het bakken wil ik volgende keer bakpapier onder gerecht en op de aluminium schaal ivm plakken pakketje aan de als schaal.

Gaat dus zeker gebruikt worden en is weer eens iets anders en voor onze vrienden welke pescotari?r zijn weer eens niet iets van een voorverpakt gerecht.

PS 99% van mijn vrienden zijn carnivoor hoor dus vlees gaat er ook bereidt worden op onze vriendenBBQ
 
Pescotarier moest ik even zoeken wat dat is, maar dan mag je toch ook geen kaas (zuivel product) hebben?

Voor de rest ziet er lekker uit.
 
M.Z.N. zei:
Pescotarier moest ik even zoeken wat dat is, maar dan mag je toch ook geen kaas (zuivel product) hebben?

Voor de rest ziet er lekker uit.

Ik vond dit in wikipedia:
" Pescotarisme

Iemand die meestal vegetarisch eet, maar incidenteel toch vis eet, is een pescotari?r.
Pescotarisme of pescetarisme is de voedingswijze waarbij iemand ervoor kiest geen zoogdieren en vogels te eten, maar wel vis of andere zeedieren. Andere dierproducten zoals eieren en zuivelproducten worden meestal ook wel gebruikt. De Britse Vegetarian Society erkent pescotari?rs niet als vegetari?rs, ook de Nederlandse Vegetari?rsbond definieert het eten van vis als niet-vegetarisch.[1] Wel worden pescotari?rs gerekend tot de semi-vegetari?rs. In het dagelijks taalgebruik wordt de term "pescotari?r" echter amper gebruikt en gebruikt men soms ten onrechte de term "vegetari?r". Het pescotarische dieet wordt meestal gekozen uit gezondheidsoverwegingen en is ook sterk gerelateerd aan het mediterrane dieet."

In ieder geval eten hun wel kaas en eieren.
 
Ziet er lekker uit
 
Lekker ziet er goed uit!
 
ziet er mooi uit, en weer wat bij geleerd  :)
 
Hee wat leuk "alles in een pakketje"  :) de pakketjes zien er erg smaakvol uit, moet ze snel ook maar weer eens gaan maken is alweer veel te lang geleden.
Ik varieer ook vaak met verschillende soorten kaas, mosterd of kruiden het is maar net waar we zin in hebben  :)
 
RvH6511 zei:
M.Z.N. zei:
Pescotarier moest ik even zoeken wat dat is, maar dan mag je toch ook geen kaas (zuivel product) hebben?

Voor de rest ziet er lekker uit.

Ik vond dit in wikipedia:
" Pescotarisme

Iemand die meestal vegetarisch eet, maar incidenteel toch vis eet, is een pescotari?r.
Pescotarisme of pescetarisme is de voedingswijze waarbij iemand ervoor kiest geen zoogdieren en vogels te eten, maar wel vis of andere zeedieren. Andere dierproducten zoals eieren en zuivelproducten worden meestal ook wel gebruikt. De Britse Vegetarian Society erkent pescotari?rs niet als vegetari?rs, ook de Nederlandse Vegetari?rsbond definieert het eten van vis als niet-vegetarisch.[1] Wel worden pescotari?rs gerekend tot de semi-vegetari?rs. In het dagelijks taalgebruik wordt de term "pescotari?r" echter amper gebruikt en gebruikt men soms ten onrechte de term "vegetari?r". Het pescotarische dieet wordt meestal gekozen uit gezondheidsoverwegingen en is ook sterk gerelateerd aan het mediterrane dieet."

In ieder geval eten hun wel kaas en eieren.


Oke duidelijk 😁 ik had te snel gelezen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan