BasBQ
Beef en Steak

Varkenshaas in Mojo volgens Steven

 
 
 

Riestad

Gemarineerd
Berichten
1.325
Gisterenmiddag in voorbereiding op kerstavond en de ribbels die al op de primo lagen, een varkenshaasje voorbereid volgens het boek culinair BBQ'en van Steven pagina 122.

c5c33fc8bdce9b3cf06f988b6c43cd78.jpg


Na een nacht in de marinade de varkenshaas op de BBQ op het gietijzer.

47f78d15879231937bff7f74e4c86b12.jpg


a8bdbd682d750880a88bfbd1b86e5657.jpg


Uiteindelijk de uitjes erbij en wachten tot alles op temperatuur was.

182652fe74c45b66eeb22c1c0ba129ff.jpg


Doordat ik toen nog geen thermapen had ( nu wel :) ) was de dikke varkenshaas toch nog niet helemaal gaar.

Plakjes gesneden en nog even terug op de Q daarna heerlijk gegeten.

21520c89918a3b5759f58dd2dd29b7b6.jpg


Door de drukte niet echt een mooie eind foto gemaakt....

Bedankt voor het kijken!


 
Mooi gerecht hoor. Dat was vast smullen!
 
structor zei:
Lekker hoor deze komt hier ook regelmatig voorbij. Maaruhm doe je niet mee met Steven&Me? Deze telt gewoon mee ook als inhaler ;)

Ik zit al een tijdje mee te lezen op het S&M gedeelte, en denk elke keer leuk om te doen.

Mijn voornemen voor 2016, DOEN!
 
Riestad zei:
structor zei:
Lekker hoor deze komt hier ook regelmatig voorbij. Maaruhm doe je niet mee met Steven&Me? Deze telt gewoon mee ook als inhaler ;)

Ik zit al een tijdje mee te lezen op het S&M gedeelte, en denk elke keer leuk om te doen.

Mijn voornemen voor 2016, DOEN!
Zet deze er dan alvast bij, dan heb je er al 1 :D
 
Lekker...

Ow, je mag 'inhalen' bij Steven...  dat is een mooi todo lijst voor 2016.  Die gaan onder de goeie voornemens:D
 
Ziet er lekker uit! Gratz met je Thermapen!
 
structor zei:
Riestad zei:
structor zei:
Lekker hoor deze komt hier ook regelmatig voorbij. Maaruhm doe je niet mee met Steven&Me? Deze telt gewoon mee ook als inhaler ;)

Ik zit al een tijdje mee te lezen op het S&M gedeelte, en denk elke keer leuk om te doen.

Mijn voornemen voor 2016, DOEN!
Zet deze er dan alvast bij, dan heb je er al 1 :D

Ik ben aan het kijken waar ik deze dan zou moeten plaatsen, het mij nog niet helemaal duidelijk.

Het subforum ken ik natuurlijk wel, maar hoe of waar post ik deze ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan