BasBQ
Beef en Steak

Varkens sat? en kippevleugeltjes

 
 
 

ReneR

Gemarineerd
Berichten
2.395
Nou het is weer eens zover, de ramen van de buren gingen weer dicht....

Gisteren gesneden en gemarineerd en in een vacuum-zak in de koeling
IMG_27601_zpsb57d00c2.jpg


En zo gingen ze de Q op
IMG_27701_zpsd5e6362e.jpg


Lekker warm worden
IMG_27721_zpsb5bb28e0.jpg


Meteen laagje kipkluifjes er boven op
IMG_27711_zps9dc77286.jpg


Van de Q af
IMG_27761_zps1f60a7ea.jpg


En op het bordje
IMG_27781_zps5b437555.jpg


Thanks for watching
 
Dat van die ramen dicht herken ik maar wat ziet het er lekker uit.
 
Lekker heerlijk! Maar ( daar kom ik weer Piet), zijn de kipkluifjes gelijk met de sate gaar dan? Ik dacht dat kip langer zou duren, Rene?
 
lekker snacken  :)
 
Ziet er heerlijk uit!! wat heb je voor varkensvlees gebruikt??
 
Ziet er heerlijk uit.
Hoe doen die buren van jouw dat met de uien oogst. Zitten ze dan 2 weken ondergronds of zo.
Ter info. Tijdens de uienoogst ruikt ons dorp (Zeewolde) volledig naar uien. Ik vind het lekker.
 
Dominique zei:
Lekker heerlijk! Maar ( daar kom ik weer Piet), zijn de kipkluifjes gelijk met de sate gaar dan? Ik dacht dat kip langer zou duren, Rene?

Als satevlees heb ik procureur gebruikt, de kipvleugeltjes zijn toch wel een stukje dunner als de procureur en waren sneller op 78 graden als de procureur op 65 graden.
Heb als laatste stap even beide roosters verwijderd, de waterbak en hitteschild weg genomen en de briketten verdeeld over de hele bbq, waardoor ik alles nog even lekker op hoog vuur kon afgrillen.
Lang leve de temperatuurmeters ;)
 
Bert zei:
Ziet er heerlijk uit.
Hoe doen die buren van jouw dat met de uien oogst. Zitten ze dan 2 weken ondergronds of zo.
Ter info. Tijdens de uienoogst ruikt ons dorp (Zeewolde) volledig naar uien. Ik vind het lekker.

Ach, waarschijnlijk hebben ze het idee dat het geen nut heeft om daar tegen te ageren en tegen mij wel...

Hahahaha, NOT :p
 
ReneR zei:
Bert zei:
Ziet er heerlijk uit.
Hoe doen die buren van jouw dat met de uien oogst. Zitten ze dan 2 weken ondergronds of zo.
Ter info. Tijdens de uienoogst ruikt ons dorp (Zeewolde) volledig naar uien. Ik vind het lekker.

Ach, waarschijnlijk hebben ze het idee dat het geen nut heeft om daar tegen te ageren en tegen mij wel...

Hahahaha, NOT :p
Zal zeker gesmaakt hebben Ren?!

Ik ruik altijd alleen maar kaas in Zeewolde.... :D
 
ReneR zei:
Dominique zei:
Lekker heerlijk! Maar ( daar kom ik weer Piet), zijn de kipkluifjes gelijk met de sate gaar dan? Ik dacht dat kip langer zou duren, Rene?

Als satevlees heb ik procureur gebruikt, de kipvleugeltjes zijn toch wel een stukje dunner als de procureur en waren sneller op 78 graden als de procureur op 65 graden.
Heb als laatste stap even beide roosters verwijderd, de waterbak en hitteschild weg genomen en de briketten verdeeld over de hele bbq, waardoor ik alles nog even lekker op hoog vuur kon afgrillen.
Lang leve de temperatuurmeters ;)

Dank je wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan