BasBQ
Beef en Steak

Vandaag lekker stukje zalm .

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.708
Vandaag zalm gisteren een zalmzijde gehaald bij de Makro ook nog een bavette en kipstukjes
Bijgerechten sla en gepofte aardappel .
De zalmzijde in portie gesneden 2 stuks voor de bbq vandaag de rest in vacu?m en in de vriezer.
De zalm ingesmeerd met mosterd bruine suiker erop en in het midden een beetje ingesneden en daar een halve citroen in .
Het cederhout plankje een tijdje onder water gedaan .
Ondertussen de aardappels op de bbq die rond 130 graden was.
Na een tijdje de zalm op het plankje op de bbq . Na ongeveer 20 min was hij 55 graden lekker op het bordje met sla en de gepofte aardappel had ook nog een halve citroen op de bbq gelegd die nog een beetje uitgeknepen boven de zalm .
Moet zeggen dat dit toch weer erg lekker smaakte

d736e035958d9c1da9cf479b52e83147.jpg

92f64c2e55f37d56f0cb7d5fec5b44e5.jpg

6f78eab7ffb1c568e77d29a7244dca81.jpg

57da33d44a5bbb2fcef5b27e6056d86f.jpg

85bd6a58e9c4f850685dd9e03ad7568b.jpg




Grill Guru Elite large,WGA,Barbecook,maverick 733,fantast,One minute lighter
BBQ sessie 22
 
Dat ziet er lekker uit, graag een hapje van geproefd  😉
 
Lekker zalm! Staat de Bavette morgen op het menu  ;)
 
Heerlijk zalm! Moet smullen geweest zijn,
 
Lekker hoor
 
Zalm van de plank is een favoriet van mij. Helaas lust mijn vrouw het niet maar de kinderen wel....
Dus gaat het altijd op.
Met salade lijkt me ook lekker. Zeker als de warme dagen weer komen. Ziet er lekker uit.
 
Mooi stukkie zalm :) zalm met mosterd en bruine suiker heb ik nog nooit op, ik zie het vaak voorbij komen maar de combinatie.........mosterd en bruine suiker :-? misschien toch maar een keer proberen, het ziet er wel heerlijk uit :)
 
Freek92 zei:
Lekker zalm! Staat de Bavette morgen op het menu  ;)

Was wel de bedoeling maar toch een dagje nog wachten


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Jet zei:
Mooi stukkie zalm :) zalm met mosterd en bruine suiker heb ik nog nooit op, ik zie het vaak voorbij komen maar de combinatie.........mosterd en bruine suiker :-? misschien toch maar een keer proberen, het ziet er wel heerlijk uit :)

Wij vonden het ook een vreemde combinatie maar wij vinden het erg lekker.
Gewoon een keer een klein stukje proberen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan