BasBQ
Beef en Steak

Van wies ben ik er ien!

 
 
 

dennisb

Stoker
Berichten
480
Even voorstellen in het Katwijks, mijn naam is Dennis, kom uit het mooie Katwijk aan Zee en werkzaam als IT'er. Al lange tijd ben ik ge?nteresseerd in het bereiden van eten. Het maakt niet uit of ik wil het proberen en de BBQ hoort hier zeker tussen. Normaal Google ik wat rond en probeer een recept, maar met de BBQ gaat dit niet zo snel. Je hebt meer details nodig hoe de bereiding verloopt (ik vind dit iig prettiger werken). Daarom via het recept van Noskos MOINK Balls hier terecht gekomen en na een tijdje spieken een account aangemaakt om zo meer functies van het forum te ontdekken en dit bevalt mij uitstekend!

Zelf BBQ ik met een WSJ, klein maar fijn, maar we zullen alles proberen. Er is altijd een weg naar Rome te vinden!
 
Dennis, welkom bij het BBQ Genootschap!
 
Hallo Dennis, welkom hier
 
Welkom Dennis!
 
Van harte welkom op dit fijne forum Dennis ;D
 
Hoi Dennis,

Van harte welkom op het Genootschap.
 
hoi Dennis,
welkom bij dit edele genootschap
 
Een warm welkom Dennis!
 
He Dennis, alles wel? Nog een Kattukker. Gezellig! Zie je Vd week
 
Welkom Dennis!

Niet zo lang geleden zag ik hier iemand bijna 10 kilo procureur roken op een WSJ, dus aan de spullen zal het niet liggen :)

 
Bedankt allemaal voor dit warm onthaal!

Ik ben wel benieuwd naar die 10kg! Misschien een keer samen met a3aan84 een sessie houden!
 
Leuk alweer een katukker zag t gelijk toen ik de aankondiging zag van wies ben jij dr ien zo gaat dat in kattuk. als ik je ooit ergens mee kan helpen (spullen of zo ) hoor ik t wel

gr Jack
 
Bedankt Jackm!
 
Van harte welkom
 
Welkom en veel plezier hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan