Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BeeJee78 zei:Oh ja, dat dansje Daar moet je nog vrij soepel voor zijn volgens mij...
Dit zijn de enige spec die ik heb:
Productspecificaties
? Grill en rookoven
? Uitvoering zwart
? Afmeting: ? 40 cm x 78 cm (? x h)
? 2 verdiepingen met 2 roosters
? Thermostaat
? Werkt op briketten en / of houtskool
? Klep voor zuurstoftoevoer-regulatie
RV zei:Voor 50 euro heb je toch een leuk instap-instap-model. Wie weet doet die het super goed. Je komt er ook meteen achter of je het de moeite waard vindt om te investeren in een duurder apparaat.
SilverFox zei:Die thermostaat is denk ik een thermometer
ErikSchreurs zei:Kameraad had deze ook via die veiling hebben hem samen in elkaar gezet niet de beste kwaliteit en je hebt onderaan geen schuiven hij is open rond de aspan dus ben benieuwd hoe de temparatuur controle gaat
Ja iddRV zei:ErikSchreurs zei:Kameraad had deze ook via die veiling hebben hem samen in elkaar gezet niet de beste kwaliteit en je hebt onderaan geen schuiven hij is open rond de aspan dus ben benieuwd hoe de temparatuur controle gaat
Een upgrade is dus aan te raden. Gat erin boren. Adaptor + heatermeter erin gaan met die banaan.
BeeJee78 zei:Dit zijn de enige spec die ik heb:
Productspecificaties
? Thermostaat
RV zei:Vriend van mij heeft er toevallig ook ??n via een veiling gekocht. Hij is er nu BCC aan het maken.
Heb jij hem al gebruikt?