BasBQ
Beef en Steak

VakantieVeilingen smoker

 
 

BeeJee78

Vuurmaker
Berichten
58
Gister in een opwelling 50,- geboden op deze smoker bij VakantieVeilingen, en nog 'gewonnen' ook.... oh jee

Ik heb totaal geen info over het merk oid, dus ik vrees dat de kwaliteit niet top zal zijn...

Iemand bekend met dit type?

4bde276552ab37c0f734a4a800551e88.jpg
 
Gefeliciteerd! (Wel het maffe dansje doen he? ;) )
50 euro is leuk speelgeld, daar zal je geen buil aan vallen denk ik. Toevallig nog extra info behalve de afbeelding? (Mij zegt het niks helaas)
 
Oh ja, dat dansje  :D  Daar moet je nog vrij soepel voor zijn volgens mij...


Dit zijn de enige spec die ik heb:

Productspecificaties
? Grill en rookoven
? Uitvoering zwart
? Afmeting: ? 40 cm x 78 cm (? x h)
? 2 verdiepingen met 2 roosters
? Thermostaat
? Werkt op briketten en / of houtskool
? Klep voor zuurstoftoevoer-regulatie
 
BeeJee78 zei:
Oh ja, dat dansje  :D  Daar moet je nog vrij soepel voor zijn volgens mij...


Dit zijn de enige spec die ik heb:

Productspecificaties
? Grill en rookoven
? Uitvoering zwart
? Afmeting: ? 40 cm x 78 cm (? x h)
? 2 verdiepingen met 2 roosters
? Thermostaat
? Werkt op briketten en / of houtskool
? Klep voor zuurstoftoevoer-regulatie

Voor 50 euro heb je toch een leuk instap-instap-model. Wie weet doet die het super goed. Je komt er ook meteen achter of je het de moeite waard vindt om te investeren in een duurder apparaat.
 
RV zei:
Voor 50 euro heb je toch een leuk instap-instap-model. Wie weet doet die het super goed. Je komt er ook meteen achter of je het de moeite waard vindt om te investeren in een duurder apparaat.


Dat is waar! Ik zal m'n bevindingen hier posten als ik 'm getest heb.
 
Die thermostaat is denk ik een thermometer :D
 
Kameraad had deze ook via die veiling hebben hem samen in elkaar gezet niet de beste kwaliteit en je hebt onderaan geen schuiven hij is open rond de aspan dus ben benieuwd hoe de temparatuur controle gaat
 
ErikSchreurs zei:
Kameraad had deze ook via die veiling hebben hem samen in elkaar gezet niet de beste kwaliteit en je hebt onderaan geen schuiven hij is open rond de aspan dus ben benieuwd hoe de temparatuur controle gaat

Een upgrade is dus aan te raden. Gat erin boren. Adaptor + heatermeter erin gaan met die banaan.
 
RV zei:
ErikSchreurs zei:
Kameraad had deze ook via die veiling hebben hem samen in elkaar gezet niet de beste kwaliteit en je hebt onderaan geen schuiven hij is open rond de aspan dus ben benieuwd hoe de temparatuur controle gaat

Een upgrade is dus aan te raden. Gat erin boren. Adaptor + heatermeter erin gaan met die banaan.
Ja idd
 
Vriend van mij heeft er toevallig ook ??n via een veiling gekocht. Hij is er nu BCC aan het maken.

Heb jij hem al gebruikt?
 
Zijn er inmiddels al ervaringen?

Mijn vriendin die wam hier vanmiddag mee.
Als cadeau.... zoals ze zelf zij... je bent toch zo into de bbqs.
Ik heb er 1 voor je gewonnen.(en dat terwijl ik er 1 aan het bouwen ben waar menig bbq fanaat jarloers op zou zijn)

Ach ja het gaat om het idee wat wel erg lief van der is... en deze zal wel op het balkon passen :)

Ben erg benieuwd. En slecht of niet slecht ik wil het graag horen. K heb 2 rechter handen (en paps voor het metaal) dus goed "naar smaak" zal die toch wel worden
 
Een attente vriendin, vader in de metaal EN twee rechterhanden.... ik ben zo jaloers!
 
Ik heb ook niks te klagen :) k ben gezegend met de mensen om me heen.

Ik hou jullie op de hoogte als ik hem binnen heb. En evt een topic starten als ik hem ga modificeren. Ben echt heel benieuwd wat ik er van moet verwachten.
 
Ik zag hem vandaag zelfs voor 30,- eruit gaan. Voor dat soort geld dan best wel weer intressant. Desnoods voor onderdelen  B-)

Benieuwd naar een kort verslagje...
 
BeeJee78 zei:
Dit zijn de enige spec die ik heb:

Productspecificaties
? Thermostaat

Dat lijkt me stug... thermometer neem ik aan!
 
Uiteraard thermometer ja :)
Ik heb 'm al een tijdje in huis maar hij zit nog steeds in de doos...
 
RV zei:
Vriend van mij heeft er toevallig ook ??n via een veiling gekocht. Hij is er nu BCC aan het maken.

Heb jij hem al gebruikt?


Hoe is de BCC eruit gekomen? Is de temperatuur goed te regelen?
 
Net thuis en toen lag er een mooie doos voor de deur. Morgen na het werk ga ik er ff aan en dan laat ik jullie weten hoe of wat.
Net wel ff snel gekeken en ik zag al dat er dingen misde dus gaat lekker van start.... morgen meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan