Bij de Aldi in Duitsland lag een mooi stuk procureur van 1,5 kg . Deze was al mooi getrimd.
Heb hem dag van tevoren in magic dust en geïnjecteerd met in water opgeloste rub .
De wga om 10 uur aangezet aan een kant van de kolenmand .
Procureur er op met een stukje eiken (stuk dooie tak van een eik op de camping
).
Wga kwam snel op 125 graden en was nog steeds tot mijn verbazing strak in te te regelen.
Na 2,5 uur was hij op 68 en vond ik hem mooi genoeg om hem in te pakken.
Ook meteen de kolen bij gevuld.
2 uur verder nog steeds strak op 125 graden .
Na in totaal iets meer dan 5 uren 96 graden.
En het was nog geen etenstijd. Dus er af gehaald en in de folie gelaten , na 1,5 uur weer op de wga die nog steeds 120 graden aan gaf met de schuiven dicht . Daar nog een half uurtje er op .
Broodjes flatbread afgebakken op de skottle, en het vlees gepulled met nog wat rub er door heen . (Geen bbq saus ) dat mag ieder na eigen wens toevoegen
.
Ze waren heerlijk en vlees super mals
Waren nog genoeg kolen over , is en blijft een super Q die WGA
Heb hem dag van tevoren in magic dust en geïnjecteerd met in water opgeloste rub .
De wga om 10 uur aangezet aan een kant van de kolenmand .
Procureur er op met een stukje eiken (stuk dooie tak van een eik op de camping

Wga kwam snel op 125 graden en was nog steeds tot mijn verbazing strak in te te regelen.
Na 2,5 uur was hij op 68 en vond ik hem mooi genoeg om hem in te pakken.
Ook meteen de kolen bij gevuld.
2 uur verder nog steeds strak op 125 graden .
Na in totaal iets meer dan 5 uren 96 graden.
En het was nog geen etenstijd. Dus er af gehaald en in de folie gelaten , na 1,5 uur weer op de wga die nog steeds 120 graden aan gaf met de schuiven dicht . Daar nog een half uurtje er op .
Broodjes flatbread afgebakken op de skottle, en het vlees gepulled met nog wat rub er door heen . (Geen bbq saus ) dat mag ieder na eigen wens toevoegen

Ze waren heerlijk en vlees super mals

Waren nog genoeg kolen over , is en blijft een super Q die WGA